need my speed Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Welk land zijn jullie, welke unit en waarom? Ik ben vaak: 1. Iraq, ze kunnen Desolators bouwen, als je die op een veilige afstand om je basis heen zet komt er geen man in, behalve tanken, maar die zijn dan wel beschadigd, en dan handelt mij Aqapaldicus (ofzo iets in die buurt) het wel af. 2. America, de patroopers zijn heel handig, en de weather storm ook, ben je mooi klaar mee. 3. Rusland, die Tesla tanken zijn wel handig maar toch... Ik speel het meest met de Soviet, met een zo'n Kirov Airship kan je heel het spel uit spelen (ik wel tenminste), de Allied vind ik veel leuker dus die ben ik ook wel vaak, toch ben ik vaker de Soviet, die hebben leukere speciale dingen. :'D Reageren
Young_Buck Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 als ik speel ben ik altijd Frankrijk dat kanon is zo goed man sloopt alles myn pa speelt heel vaak en is england om de paratroopers Reageren
need my speed Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Engeland heeft Snipers hoor, en ik speel altijd tegen Frankrijk, dat Grand Cannon word als ik de Allied ben door Jetpack mannetjes (Rocketeers) vernietigt of als ik de Soviet ben door mijn Kirov Airship (Frankrijk vind ik een bagger tegenstander). :'D Reageren
Stino Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Toen ik het nog speelde was ik altijd America, vind ik gewoon het handigst Reageren
Damos Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 ik was altijd amerika Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Dit spel staat nu nog op mijn Computer. Nu ik dit topic lees heb ik best wel zin om het weer een keertje te spelen. Ik was trouwens meestal Amerika of Rusland. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Ik ben altijd Amerika of Yuri (als je dat ook mag kiezen) Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 speel het zelf nog regelmatig met vrienden tegen elkaar, en ben zo goed als altijd engeland, die snipers zijn gewoon goed in het begin, dan komen ze toch altijd met mannetjes, en die worden gewoon overhoop geragd door die snipers Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Red Alert! Dat heb ik ook in de kast liggen. Ik speel vaak Amerika of Rusland. Ik zal het spel weer is instaleren misschien kunnen we een keer tegen elkaar spelen. Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 lijkt me een leuk idee ja!, als er nog meer mensen zijn op dit forum die hem dus online kunnen spelen moeten ze het ook maar zeggen gewoon met een aantal andere mensen red alert 2 spelen! Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik heb, als RA2-fan, eigenlijk ook gelijk nog wat vraagjes die niet direct over de spelerskant gaan: - Weet iemand iets meer over de aangekondigde Red Alert 3? - Heeft er iemand nog vette maps of zelfs complete campaigns gemaakt met Final Alert, die hij op internet zou willen zetten? Reageren
need my speed Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik heb, als RA2-fan, eigenlijk ook gelijk nog wat vraagjes die niet direct over de spelerskant gaan:- Weet iemand iets meer over de aangekondigde Red Alert 3? - Heeft er iemand nog vette maps of zelfs complete campaigns gemaakt met Final Alert, die hij op internet zou willen zetten? Ik ben met het laatste druk in de weer, missies maken, maar hoe doe je Triggers en dat Establishing Battle Field Control, Stand By ofzo? en Mission Acomplished enzo??? Wil je, als je het kan, een nederlandse tutorial maken, want ik ben 10 dus die tutorials van Final Alert snap ik niet helemaal, en hoe moet je nou precies een Cliff maken? Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Nou ja, ik ben 17, en ik krijg het ook niet voor elkaar, dus laten we dat niet als een schande zien . Daarom wilde ik andere zelfgemaakten zien zodat ik misschien kon ontdekken hoe hun het voor elkaar hadden gekregen. Reageren
Little Mister Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Red Alert. Dat heb ik vroeger echt veel gespeeld Alleen vind ik Yuri's Revenge leuker het uitbreidingspakket. Toen ben ik overgestap naar Generals ook een hele goede strategie game. Gezellig om online te doen Maar met RA2 was ik altijd Amerika of Iraq. Amerika door de paratroopers en Iraq ook door de Desolators. Ohja en ook Russia door de Tesla Tanken, die zijn behoorlijk sterk. Ik wacht nu op de Nieuwe Generals Bewerkt: 13 oktober 2005 door Little Mister Reageren
W3sl3y Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Nu we het toch over Red Alert 2 hebben :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.