GTA Fanaat Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Hallo, Ik had gister dat plaatje veranderd van 'Welcome to Las Vanturas' (Ofzo iets) Maar ik weet niet hoe ik hem op moet slaan iemand die zei tegen mij dat je hem op moet slaan als een BMP bestand en dan importeren met de TXD workshop maar dat lukte niet Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je hem wel op moet slaan zodat hij wel wil? En dan heb ik nog een vraagje: Hoe heet die Xoomer garage van CJ in de IMG Tool? Want ik krijg namelijk alleen maar die Xoomer Tankstation in San Fierro en dat moet niet. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen Met Vriendelijke Groet Ronnie Reageren
frapkoe Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Als het goed is heb je een bestand met IMG tool eruit gehaald. Dat ( TXD ) bestand open je met txd workshop. Dan zoek je de goede foto ( Het bord ) dan selecteer je. Dan druk je boven op Import en zoekt het bord ( Bestand wat je hebt veranderd) dan zet je erin.Dan druk je op save TXD. Sluit txd workshop en open IMG tool. Je replaced het bestand met het bord in.( Het txd bestand) met de orginele. Dan sluit je img tool af en staat ie er ( Als het goed is ) in!!! Veel succes ermee ( P.S. Welke garage bedoel je??) Greetzz Frap Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Ik weet welke garage je bedoel oldgarage_sfse.txd, deze vind je in de GTA3.img Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) @Frapkoe dan krijg ik een fout als ik hem wil impoteren moet ik hem opslaan als TXD dan want iemand zei tegen mij dat je hem op moet slaan als BMP @Big Bear Hartstikke bedankt man!! Gr Ronnie, EDIT: Ik krijg deze fout te zien als ik hem opsla als BMP: Plaatje Het plaatje is niet helemaal duidelijk maar daar kan ik niks aan doen. En als ik hem trouwens wil impoteren als het een txd bestand is dan kan ik hem niet eens vinden. Hoe krijg ik het goed zodat ik die fout niet weer krijg maar het plaatje er wel in krijg? Bewerkt: 7 september 2005 door Ronnie1987 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Ik neem aan dat je hem bewerkt in Photoshop, sla hem daar niet op als .bmp maar als .jpeg, op hem in Paint en sla hem daar op als .bmp Hoe komt dit? Nou Photoshop heeft een iets andere .bmp, die GTA niet gebruikt Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Ik neem aan dat je hem bewerkt in Photoshop, sla hem daar niet op als .bmp maar als .jpeg, op hem in Paint en sla hem daar op als .bmpHoe komt dit? Nou Photoshop heeft een iets andere .bmp, die GTA niet gebruikt Oke, bedankt Dus als ik het goed begijp dan moet ik hem op slaan als .jpeg? (In Photoshop) en als ik Paint gebruik dan moet ik hem op slaan als .bmp? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.