need my speed Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Ik vat er niks van, ik krijg gewoon een grjs scherm? Hoe kan ik plaatjes krijgen die ik kan bewerken? Reageren
need my speed Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) EDIT: Ik kan ook op sommige knoppen niet drukken, en waar staan de plaatjes? EDIT: Ik drukte per ongeluk op quote i.p.v. edit. Bewerkt: 7 september 2005 door need my speed Reageren
Lantyz Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Je drukt op 'open', en vervolgens zoek je in GTA2 > Data de Sty files op. Wil.sty = Level 1, ste.sty = Level 2, bil.sty = Level 3 en fstyle.sty zijn overige afbeeldingen. Voor het aanpassen heb je natuurlijk wel een tekenprogramma nodig, zoals Photoshop. Verder zijn er op internet ongetwijfeld goede tutorials te vinden (Zoeken op GTA2 texture tuturial, of sty tutorial, etc.), ik weet er verder niet veel van. Reageren
need my speed Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Oke, i know, maar hoe vervang je het? EDIT: Laat maar, ik weet het al... :'D Bewerkt: 9 september 2005 door need my speed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.