Backsmash Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 plz kan iemand mij helpen. als ik gta sa opstart krijg ik opeens: gta is afgesloten ons excusses voor dit ongemak. weet iemand hoe ik hem weer kan fiksen. btw het is een orginele verzie dus... plz help mij Reageren
spikeT Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 hey, kan je mss een print screen maken van de foutmelding, welke pc heb je, draait GTA al langer, ... als je ons wat meer laat weten, is de kans groter dat iemand een oplossing weet. greetz, tim Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Deed GTA het eerder altijd zonder problemen dan? Want dan moet je Misschien een keer GTA San Andreas opnieuw installeren. En misschien doet hij het daarna wel gewoon weer zonder problemen. Met Vriendelijke Groet Ronnie, Reageren
Godrax Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) Ga naar www.nomorehotcoffee.com Donwload deze patch en misschien is het probleem daarmee opgelost. Bewerkt: 7 september 2005 door gtathomas Reageren
Ikkes Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 als ik jou was zou ik die patch niet gebruiken(schijnt allen meer ellende te geven) maar is het niet toevallig de fout met Gta_sa.exe?? dan moet je even hier kijken: **Klik** Mvg. Ikkes Reageren
Caltson Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 of je pc heeft een virus of hij is te sloom voor san andreas... kijk op de achterkant van het doosje van sa of je aan zijn vereisten voldoet. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Ik raadt je aan SA opnieuw te instaleren, dit soort error kijg je meestal als er een bestand gemist wordt, heb je toevallig gemod ? Grs Bradley H. Reageren
Godrax Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Die patch is heel veilig. Ik gebruik hem zelf ook en ik kom nu minder bugs tegen. Reageren
Backsmash Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 opnieuw installen helpt niet Reageren
Achille Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 ikkes je link is dood.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.