blije1986 Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) Wie zou voor mij mijn mod willen uitproberen? Ik heb van de site de ferrari showroom mod gedownload en deze aangepast naar een volkswagen showroom.... Zou iemand hem voro mij in zijn game willen zetten en dan hier in dit topic een screenshot neer kunnen zetten?? het volkswagen showroom bestand Alvast heel erg bedankt! greatz mark Bewerkt: 7 september 2005 door blije1986 Reageren
Joriz Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Misschien eerst toestemming vragen aan de maker van de ferrarie showroom mod? Je kan hem natuurlijk ook zelf testen! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Jah dat wil ik wel doen maar hoe moet ik hem testen als ik heb nergens kan downloaden?? dat gaat zeer moeilijk denk ik Reageren
blije1986 Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) Jah dat wil ik wel doen maar hoe moet ik hem testen als ik heb nergens kan downloaden?? dat gaat zeer moeilijk denk ik srry, ik was de link vergeten:P je kan het bestand vinden op: volkswagen showroom Alvast heel erg bedankt! PS: de download loopt via megaupload. Bewerkt: 7 september 2005 door blije1986 Reageren
blije1986 Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Misschien eerst toestemming vragen aan de maker van de ferrarie showroom mod?Je kan hem natuurlijk ook zelf testen! nou, het probleem is dat ik voorlopig nog op me werk ben de komende paar uren...dus zelf testen gaat lastig... en over dat toestemming vragen: Het is puur voor eigen gebruik... dit is mijn eerste mod en zo wil ik een beetje oefenen. Greatz mark Reageren
Johan O. Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 ok je zegt voor eigen gebruik maar jij hebt hem nu op het internet gezet als ik hem download en in de GTA Games database zet ben jij de schuldige Reageren
blije1986 Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 ok je zegt voor eigen gebruik maar jij hebt hem nu op het internet gezet als ik hem download en in de GTA Games database zet ben jij de schuldige probeer jij t bestand maar eens te downloaden..... Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) Hier zijn de foto`s Ik heb er nog wel meer maar de foto`s zijn al zo groot dus ik denk dit is wel genoeg Goed of niet goed blije1986? Bewerkt: 7 september 2005 door Ronnie1987 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) Joriz, hoezo permissie, moet je kijken hoeveel Texture Mods zijn gepost ,et bestaande logo's enzo In de Download database staan er oook verschillende, en ik denk dat hij niet getets te worden er is er al 1 EDIT:Srry het was een Volkswagen:S Bewerkt: 7 september 2005 door Big Bear Reageren
Jozz Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 weet je ik vind hem niet echt mooi Reageren
Darth Vader Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 hij is wel mooi maar verlaten Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Hij is wel mooi, maar alleen nog wat saai, ik ozu er nog wat meer doen, zoals Darth vader zegt hij is nog wat verlaten, ik zou er nog wat meer doen, maar verder is hij wel mooi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.