Jump to content

GTA San Andreas Fanmissies


Chi

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • liltuner

    13

  • The Outlaw

    7

  • Chi

    5

  • Tim14

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb persoonlijk wel een soort missie die ik in GTA (terug) wil zien. Iedereen kent "The Job" nog wel. Dat was de missie waarbij je de "El Corrupto Banque" moest overvallen en je geld uit de kluis moest stelen.

Persoonlijk wil ik deze missie graag terug zien komen. Natuurlijk ging het in 90's natuurlijk niet meer zoals in Vice. Alarmsystemen en Bewakingscamera, alles was al uitgevonden en natuurlijk maakt dit het er niet makkelijker op.

10_gallery.jpg

06_gallery.jpg

Waar ik op hoop is een missie waarbij je de bank eerst moet infiltreren. Ik weet niet of iemand ooit de film "Cradle 2 The Grave" (DMX, Jet Li, Drag-On, Mark Dacascos) heeft gezien, maar aan het begin van die film moeten DMX en Drag-On inbreken bij een bank. Dit doen ze door via de metrotunnel in een ondergrondse gang te komen en zo een gat te boren in de vloer van de bank. Eenmaal binnengekomen moeten ze met een vrouwelijke partner de kluis openbreken (Dit doen ze door de kluis van binnen te bevriezen) en daarna ligt de buit voor het oprapen. Echter gaat daarna alles mis en dan moeten ze zien te ontsnappen. (Zie plaatjes)

Aan de screeshots te zien is het nu mogelijk om tegen muren te leunen, je kunt beter richten, etc. Nu heb ik zelf Manhunt gekocht, en als ik Manhunt vergelijk met die film, moet het qua gameplay best mogelijk zijn. Lijkt me wel geinig, een soort "Stealth" missie in GTA. Uiteindelijk moet je dan toch ontsnappen met de auto, en slaat het dus niet helemaal nergens op.

Dat lijkt mij wel een geslaagde missie voor GTA:SA. Carl als DMX, Sweet als Drag-On en Kendall als Queen Latifah. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou ook zo'n missie al gaurdian angles terug willen zien...alleen met er dan veel meer geschoten worden en vettere 8tervolgingen op qoads (of hoe je het ook schrijfd) die over schansen gaan over het water...lekker lijp :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hmmm,ik zou wel een missie willen dat je je als politie moet vermommen en op een politiemotor naar een deal te gaan van je eigen mensen en dat je dan samen met de politie komt,en dat je dan ineens bij die gasten hoort en dan de politie knallen en dan moet je een quad jatten om weg te komen naar mount chiliaid.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, achtervolgingen moeten er veel in zitten want die zijn altijd wel lachen :D Nu er meer reliëf is is het natuurlijk nog veel vetter.

En "The Job" mag van mij ook op een of andere manier weer terugkeren. Ook dat je eerst je mensen bij elkaar moet zoeken enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het wel erg leuk vinden,dat je dan een burgerbar inkomt,je loopt naar achteren,dan zie je de ballas dan schiet je die dood en dan vliegt het hoofd van hun leider op de bakplaat :puh: (sorry mensen het is een beetje fantasie :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...