liltuner Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 tja k wil ook wel idd zo'n missie waarmee je veel op je bmx moet peren Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 dat is de 1e missie LIltuner!!! je word agezet door 2 corrupte agenten in een bendewijk die je bloed wel lust (dan kun je lekker peren ) Maar verder zijn er volgens jullie nog geen missie's bekend??? Reageren
Trax Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Jawel, ik heb er zelf een tijd geleden 3 online gegooid op m'n site ... Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Ik hoop in ieder geval dat er niet veel van die doe-veel-van-hetzelfde-in-een-minimum-van-tijd missies zijn, zoals in GTA III. Ik houd van achtervolgingen per auto, of je nu zelf achtervolgt of vlucht. Reageren
Tim14 Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 het zou ook leuk zijn dat een missie onverwacht begint! bijvoorbeeld je rijd met een moter door de bossen maar je hebt niet in de gaten dat er een gang je op staat te wachten! en dan moet je in een keer al die gangleden dood schieten binnen een bepaalde tijd Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Dat is wel een leuk nieuw aspect ja... Maar ik denk niet dat er dat soort missies in GTA SA voorkomen. Want hoe laat je als scripter zo'n missie beginnen? Als je toevallig ergens bent op een bepaalde tijd? Dat moet dan wel heel toevallig zijn. *thinks* Tenzij het hele kleine submissies zijn natuurlijk... Net als die bus in GTA1... Reageren
Tim14 Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 Dat is wel een leuk nieuw aspect ja... Maar ik denk niet dat er dat soort missies in GTA SA voorkomen. Want hoe laat je als scripter zo'n missie beginnen? Als je toevallig ergens bent op een bepaalde tijd? Dat moet dan wel heel toevallig zijn.*thinks* Tenzij het hele kleine submissies zijn natuurlijk... Net als die bus in GTA1... ze kunnen gewoon die marker weglaten zodat je die niet ziet dan begint er een filmpje Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 Nee, je begrijpt me verkeerd, ik bedoel, hoe weet je als GTA scripter dat diegene die het spel speelt precies op de plek gaat staan daarwaar de missie begint (dus de plek waar normaal gesproken dus de marker is) Dus het kunnen geen grote, belangrijke missies zijn, anders loopt iedereen zich de pleuris te zoeken naar plekken waar eventueel missies zouden kunnen beginnen. Reageren
Tim14 Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 nee bij vice city krijg je toch ook soms telefoontjes? dat kunnen ze hier het zelfde doen aleen dan met missie's snap je? Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 Dan zijn ze niet onverwacht meer :rolleyes: Reageren
loempiaman Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 veel achtervolgingen op quads en sanzer motors (de motors uit gardian angel) aleen dan veel moeilijker en veel langer, op een langere afstand, zodat je ze niet kan raken en ook niet kan inhalen, maar dat hij na een tijdj van zijn quad afvalt, en dan hem halfdood door t ongeluk de finnishing tuch te geven met een dikke desert eagle. en die telefoon missies waren ook wel vet. :ph34r: Reageren
liltuner Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 ,Aug 10 2004, 07:56 PM] veel achtervolgingen op quads en sanzer motors (de motors uit gardian angel) aleen dan veel moeilijker en veel langer, op een langere afstand, zodat je ze niet kan raken en ook niet kan inhalen, maar dat hij na een tijdj van zijn quad afvalt, en dan hem halfdood door t ongeluk de finnishing tuch te geven met een dikke desert eagle.en die telefoon missies waren ook wel vet. :ph34r: sorry loempiaman,de crossmotor die jij bedoelt is een sanchez geen sanzer. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 IK zou wel weer de missies van sunshine auto's er in willen hebben!! Dan moet je bv 20 auto's door heel San Andreas gaan halen(dan ben je wel een tijdje bezig) en je beloning is dan een gepanserde Admiral(als die er ook in zit), en nog andere auto's Reageren
Chi Geplaatst: 11 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 Dat is wel een leuk nieuw aspect ja... Maar ik denk niet dat er dat soort missies in GTA SA voorkomen. Want hoe laat je als scripter zo'n missie beginnen? Als je toevallig ergens bent op een bepaalde tijd? Dat moet dan wel heel toevallig zijn.*thinks* Tenzij het hele kleine submissies zijn natuurlijk... Net als die bus in GTA1... Nou je het zegt... :blink: Dat mogen ze in SA ook wel doen. Van die autobommen (net zoals GTA1) dat als je in een auto staptje, je een berichtje kreeg en dat je daarna nog vijf seconden had voordat die auto ontplofde. Of Automissies net zoals in GTA1 lijkt me ook wel leuk. Is toch best onverwachts, toch? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 Ik zou wel graag een missie hebben waarbij je je samenwerkt met een andere gang(tegen bijv de politie) en dat je dan in een stoet vol auto's wegscheurt en dat je dan al die mensen uit die auto's ziet schieten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.