Jump to content

GTA San Andreas Fanmissies


Chi

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • liltuner

    13

  • The Outlaw

    7

  • Chi

    5

  • Tim14

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

het zou ook leuk zijn dat een missie onverwacht begint! bijvoorbeeld je rijd met een moter door de bossen maar je hebt niet in de gaten dat er een gang je op staat te wachten! en dan moet je in een keer al die gangleden dood schieten binnen een bepaalde tijd

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel een leuk nieuw aspect ja... Maar ik denk niet dat er dat soort missies in GTA SA voorkomen. Want hoe laat je als scripter zo'n missie beginnen? Als je toevallig ergens bent op een bepaalde tijd? Dat moet dan wel heel toevallig zijn.

*thinks*

Tenzij het hele kleine submissies zijn natuurlijk... Net als die bus in GTA1...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel een leuk nieuw aspect ja... Maar ik denk niet dat er dat soort missies in GTA SA voorkomen. Want hoe laat je als scripter zo'n missie beginnen? Als je toevallig ergens bent op een bepaalde tijd? Dat moet dan wel heel toevallig zijn.

*thinks*

Tenzij het hele kleine submissies zijn natuurlijk... Net als die bus in GTA1...

ze kunnen gewoon die marker weglaten zodat je die niet ziet dan begint er een filmpje :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je begrijpt me verkeerd, ik bedoel, hoe weet je als GTA scripter dat diegene die het spel speelt precies op de plek gaat staan daarwaar de missie begint (dus de plek waar normaal gesproken dus de marker is)

Dus het kunnen geen grote, belangrijke missies zijn, anders loopt iedereen zich de pleuris te zoeken naar plekken waar eventueel missies zouden kunnen beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

veel achtervolgingen op quads en sanzer motors (de motors uit gardian angel) aleen dan veel moeilijker en veel langer, op een langere afstand, zodat je ze niet kan raken en ook niet kan inhalen, maar dat hij na een tijdj van zijn quad afvalt, en dan hem halfdood door t ongeluk de finnishing tuch te geven met een dikke desert eagle.

en die telefoon missies waren ook wel vet. :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

,Aug 10 2004, 07:56 PM] veel achtervolgingen op quads en sanzer motors (de motors uit gardian angel) aleen dan veel moeilijker en veel langer, op een langere afstand, zodat je ze niet kan raken en ook niet kan inhalen, maar dat hij na een tijdj van zijn quad afvalt, en dan hem halfdood door t ongeluk de finnishing tuch te geven met een dikke desert eagle.

en die telefoon missies waren ook wel vet. :ph34r:

sorry loempiaman,de crossmotor die jij bedoelt is een sanchez geen sanzer.

Link to comment
Delen op andere websites

IK zou wel weer de missies van sunshine auto's er in willen hebben!!

Dan moet je bv 20 auto's door heel San Andreas gaan halen(dan ben je wel een tijdje bezig) en je beloning is dan een gepanserde Admiral(als die er ook in zit), en nog andere auto's

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel een leuk nieuw aspect ja... Maar ik denk niet dat er dat soort missies in GTA SA voorkomen. Want hoe laat je als scripter zo'n missie beginnen? Als je toevallig ergens bent op een bepaalde tijd? Dat moet dan wel heel toevallig zijn.

*thinks*

Tenzij het hele kleine submissies zijn natuurlijk... Net als die bus in GTA1...

Nou je het zegt... :blink:

Dat mogen ze in SA ook wel doen. Van die autobommen (net zoals GTA1) dat als je in een auto staptje, je een berichtje kreeg en dat je daarna nog vijf seconden had voordat die auto ontplofde.

Of Automissies net zoals in GTA1 lijkt me ook wel leuk. Is toch best onverwachts, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...