liltuner Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 nee vind ik irritant het lijkt mij veel leuker om een vliegtuig te kapen en dan vliegen naar een vliegveld dat iedereen uitstapt en dan je bende leden naar het ander vliegveld terug vliegen met heeeeeeeeeeeel veel geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 een gang missie op bmx ....zou vet zijn als er 50 man op bmxjes op straat staan te schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 ik wil gewoon heel veel missies veel verschillende en best moeilij kdat je ze niet in een keer haald. 150 kernmissies heb ik al gehoord dat is best redelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 the job maar dan ietsjes moeilijker en gewoon veel missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 "kap the collector" die zou ik wel weer terug willen zien echt lache Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 "kap the collector" die zou ik wel weer terug willen zien echt lache wat moest je ook al weer doen in die missie?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2004 Volgens mij moest je de mensen op Sanchezes(de mafia) proberen te stoppen(lees: neer te knallen) zodat ze geen geld van je Properties gingen jatten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 euhm dat geld ban je property is de laatste missie,keep your friends close en ik zou wel zo'n missie willen dat je rustig gaat fietsen er ineens de ballas op gejatte politie motoren komen en jij weg moet wezen en dan de ballas an die politie motoren wegrijde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 i kwil wel weer een missie dat je een hele gang bij elkaar haalt iemand die rijdt mensuh die schieten mensen die de kluis kraakt enzow en dat moet dan egt 10 missies duren ofzow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 [Off-Topic] Mensen, ik haal binnenkort dit topic van de pin af. [/Off-Topic] Die missie uit de PSM lijkt me erg tof. Illegaaltjes redden á la manhunt met een tikje GTA. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 haha moet je die illigaaltjes uit de ZEE redde? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 haha moet je die illigaaltjes uit de ZEE redde? :blink: Nee die bevinden zich in een container ofzo. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 ok,lijkt me wel interessant hoor! je moet ze van een boot redden, nog leuker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 :blink: Of ze juist neerknallen :blink: maar ik denk niet dat R* mijn menig accepteert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 hahahahahahahaha,ja hoor eerst bevrijden en daarna doodknallen in een steegje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.