Caltson Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 Hey ik heb hier een vriend bij me, die een missie in het vercetti mansion niet kan. hij moet dan de ruiten van de north point mall winkels vernielen maar het lukt hem nooit op tijd,heeft hier iemand hints of tips? Greetz gtagangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 Die missie heet Shakedown hier is de link naar die missie uit de vice city walktrough Lees die maar eens door, als je die doorleest zie je al dat je moet eindigen bij een bepaalde winkel, mischien heb je daar iets aan. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 Oke luister dit is wat je moet doen:): 1. Ga eerst eens proef heen en kijk waar de ramen zitten anders moet je zo zoeken in die missie en faal je sneller. Bepaal ook een tactische vologorde om het te doen zodat je lekker met de tijd om kan gaan. 2. Mission Time! Zorg dat je een rocket Launcher hebt en schiet de ramen eruit. Ook op de balkonnetjes boven kun je naar beneden schieten, dit bespaard je ook loopwerk. Zorg ook dat je een M16 ofzo hebt, daar kun je ook lekker mee schieten. 3. Je krijgt veel polities achter je aan dus gebruik de lower wanted level code. Of als je zonder codes wilt: rennen 4. Mission Completed:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 Die tip van die rocket launcher is wel handig!! , ik heb hem met een gwoon pisttol uitgespeeld maar voor de gene die minder handig zijn met VC is ut wel handug!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 gewoon als je politie achter je aan hebt de ruiten in de winkel zelf kapot schieten de politie zal je dan wel een handje helpen en ik eindigde altijd met die grote kledingswinkel van beneden naar boven en dan kon je op dat kledingssymbool lopen en vala mission passed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leo teal Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 gebruik een geweer (die ene waar 500 kogels in kunnen) om meerdere ruiten van 1 plek af kapot te schieten. pak de auto naast de buiten trap (niet de limo) verlaag zo nu en dan je wanted level dan moet het lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2005 zorg dat je zo veel mogelijk bazooka's hebt en dan bedoel ik kogels zij kunnen 2 of 3 ruiten te gelijk kapot maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.