Jump to content

kzit vast


Svenie

Recommended Posts

Uhm... Beveiliging..? Waar heb je het over? :?

Ik denk dat hij die bewaking bedoeld, die aantal bouwvakkers enzo.

Een tip: schakel eerst met je eerste helikopter iedereen uit. (met je wieken) pas als iedereen dood is, pak je je eerste bom op. Zo heb je ook meer tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik zou doen, is gewoon geen aandacht schenken aan die bouwvakkers, en als eerste de Bovenste bom planten, dit is het moeilijkste en kom je op het einde van de missie niet in tijdnood...

Wat ik zou doen, is gewoon geen aandacht schenken aan die bouwvakkers, en als eerste de Bovenste bom planten, dit is het moeilijkste en kom je op het einde van de missie niet in tijdnood...

Maar dan wordt je ook heel de tijd beschoten door de politie en de bouwvakkers slaan je met hun hamers, dus het beste is om eerst iedereen uit te schakelen en dan bovenaan beginnen met de bommem planten, zoals GTA-speler zei :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst vond ik deze missie ook bijzonder moeilijk, maar als je de heli een beetje snapt is er geen fluit aan, je pakt gewoon meteen de eerste bom en zet hem op de begane grond neer, je gaat steeds verder naar boven, onderweg maai je ongewenste tegenstanders uit, maar het kost aardig veel moeite wil je de heli kapot krijgen, ik heb het wel eens geprobeerd door tegen het dak aan te gaan, maar dan ben je nog ongeveer een ¾ minuut bezig, dat ding gaat niet zomaar kapot. Je hoeft de heli er ook niet heelhuids uit te halen. Als je het binnen de tijd hebt, ontploft het gebouw meteen. Trouwens nog een tip: er komt meteen een brandweer aan, pak deze voor als je de Fire Truck missies eerder wilt doen in het spel. Molotovs en flamethrowers heb je namelijk nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...