Svenie Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 hallo iedereen kzit weer eens vast zowel op pc als ps 2 het is de missie met zo een mini helikopter van de 2 missie van avery carington Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 Ik wilde deze je graag uitleggen maar dat kan nie, ik moet nu eten dus iemand anders help deze kerel ff:) [EDIT door Lantyz: Post dan ook niet...] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 Gebruik de zoekfunctie en kijk in de walkthrough. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 Kijk HIER eens, en kijk in het vervolg eens in de walkthrough of gebruik de zoekfunctie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Vader Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 begin boven aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 ma die stomme beveiliging is echt klote Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 Uhm... Beveiliging..? Waar heb je het over? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Uhm... Beveiliging..? Waar heb je het over? Ik denk dat hij die bewaking bedoeld, die aantal bouwvakkers enzo. Een tip: schakel eerst met je eerste helikopter iedereen uit. (met je wieken) pas als iedereen dood is, pak je je eerste bom op. Zo heb je ook meer tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Wat ik zou doen, is gewoon geen aandacht schenken aan die bouwvakkers, en als eerste de Bovenste bom planten, dit is het moeilijkste en kom je op het einde van de missie niet in tijdnood... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Wat ik zou doen, is gewoon geen aandacht schenken aan die bouwvakkers, en als eerste de Bovenste bom planten, dit is het moeilijkste en kom je op het einde van de missie niet in tijdnood... Wat ik zou doen, is gewoon geen aandacht schenken aan die bouwvakkers, en als eerste de Bovenste bom planten, dit is het moeilijkste en kom je op het einde van de missie niet in tijdnood... Maar dan wordt je ook heel de tijd beschoten door de politie en de bouwvakkers slaan je met hun hamers, dus het beste is om eerst iedereen uit te schakelen en dan bovenaan beginnen met de bommem planten, zoals GTA-speler zei :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Onder beginnen doe ik altijd, vind ik stukken makkelijker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Eerst vond ik deze missie ook bijzonder moeilijk, maar als je de heli een beetje snapt is er geen fluit aan, je pakt gewoon meteen de eerste bom en zet hem op de begane grond neer, je gaat steeds verder naar boven, onderweg maai je ongewenste tegenstanders uit, maar het kost aardig veel moeite wil je de heli kapot krijgen, ik heb het wel eens geprobeerd door tegen het dak aan te gaan, maar dan ben je nog ongeveer een ¾ minuut bezig, dat ding gaat niet zomaar kapot. Je hoeft de heli er ook niet heelhuids uit te halen. Als je het binnen de tijd hebt, ontploft het gebouw meteen. Trouwens nog een tip: er komt meteen een brandweer aan, pak deze voor als je de Fire Truck missies eerder wilt doen in het spel. Molotovs en flamethrowers heb je namelijk nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.