Jump to content

G-G-GUNOT


Trax

Recommended Posts

Look At This:

maandag 5 september 2005

Nieuwe ontwikkelingen in het onderzoek naar de schietpartij op Marion 'Suge' Knight. Niemand minder dan rapper The Game wordt nu verdacht van het schieten op de baas van Death Row Records.

De rapper werd de dag na het incident op een persconferentie aangehouden voor ondervraging. De Westcoast-rapper zegt: "Ik heb niets met het schietincident te maken. Ik was inderdaad aanwezig op het feest, maar ik heb Suge die avond niet eens gezien!" Volgens de rapper is het een complot en proberen anderen hem erin te luizen omdat hij en Suge vroeger allebei lid waren van straatbendes.

That's just another rumor..

Hoogswaarschijnlijk heeft die faggot zichzelf neergeschoten en hebben z'n bodyguards z'n gun weggehaald omdat hij op verlof (weet niet of dat 't goede woord is, maar ben t vergeten :{ in 't engels is het iig 'on parole') was en als bleek dat hij een wapen gedragen zou hebben hij de bak weer inging..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Trax

    41

  • Young_Buck

    24

  • Tim14

    12

  • P-Jamma

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Laat ik hiermee aanvullen; 50 tekent z'n dood bij Aftermath;

Got this from Clear M3 at D12world:

_______________________________________________________________________

got this from todays paper

it's headline was "What's 50 Cent's Game?

The beef between trash-talking rappers 50 Cent and his former protege The Game isn't their fault, okay? "I think a big portion of the problem comes from Dr. Dre and Aftermath: I don't think it was handled properly.," 50 Cent -- aka Curtis Jackson -- tells King magazine about the violent rap war that erupted last March. "If Game felt saying something about me was saying something about Dre, he wouldn't have said what he said. They made him have that comfort."

Sorry voor nieuwe post..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat het maar is klaar moet zijn met dat G-Unot gedoe etc.

Er word zelfs bijna ruzie gemaakt als je aan de andere kant staat, ik hou van G-Unit en van The Game, bij mij gaat het perfect.. Ik snap dan ook niet dat mensen eerst G-Unit wel goed vinden, en als Game weggaat en G-Unot roept begint iedereen opeens G-Unit te haten..

Wie snitcht er dan??

Link to comment
Delen op andere websites

my maakt het ook niet uit. ik vind young buck gewoon het relaxt en game maakt ook goede muziek maarja eerst zat game by g-unit toen was het nog g-unit da bomb voor iedereen en nu is hy weg gelijk iedereen g-unot maarja

ik heb trouwens op g-unitworld gelezen dat young buck mischien uit g-unit gaat maarja dat was een rumor dus week niet zeker maarja

big up 50, big up game, big up G-UNIT

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een discussie, drol. Dat begrijp je met je leeftijd nog niet zeker :?

Sinds dat je geen admin meer bent, ben je eigenlijk een heel ander persoon. Veel meer ''niet voorbeeldig gedrag''. Je bent nog wel megalid hoor....

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een discussie, drol. Dat begrijp je met je leeftijd nog niet zeker :?

Sinds dat je geen admin meer bent, ben je eigenlijk een heel ander persoon. Veel meer ''niet voorbeeldig gedrag''. Je bent nog wel megalid hoor....

daar ben ik het wel mee eens nu geen admin meer bent loop je toch tegen mensen te snauwen(vat het niet verkeerd op).

Link to comment
Delen op andere websites

Het topic had eigenlijk beter gewoon G-unit Vs The Game moeten heetten maarja.

Ik vind ze allebij erg goeie muziek maken, en ik ga geen keuze maken achter wie ik wel of niet sta. Ik ben desnoods in Nederland en geen homie of wat dan ook die een kant moet gaan kiezen.

Misschien komt het ooit nog goed, dat hoop ik tenminste..

Ze kunnen namelijk erg goed muziek maken 50 en Game, en samen dat ook.

G-unot of Game-over het maakt mij niks uit ik hou beide van hun muziek en style.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...