Jump to content

G-G-GUNOT


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Trax

    41

  • Young_Buck

    24

  • Tim14

    12

  • P-Jamma

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

NWY is volgens mij ook niet echt een gang hoor

maar het kan zijn dat ik het mis heb.

maar ik heb er nog nooit van gehoord :?

NWY is volgens mij een afkorting van New York :bonk:

NWA is een groep waar rappers tussen zitten/zaten zoals: Dr. Dre, Ice Cube, Eazy E, MC Ren, DJ Yella en Snoop Dogg.

Easy-E is al dood, Dre, Ice Cube en Snoop Dogg iig niet.

MC Ren en DJ Yella heb ik nog nooit van gehoord..

Dit is trouwens een plaatje van NWA.

post-27-1126986107.gif

Bewerkt: door Tim14
Link to comment
Delen op andere websites

G-unit is een hiphopgroep

de groep is opgericht door 50 cent die je waarschijnlijk wel kent :Y

maar die groep heeft nu ruzie met The game en the blackwallstreet(groep van game)

daarover gaat dit forum. ben je voor Blackwallstreet met game of voor g-unit met 50 cent. ik hoop dat je het nu snapt- ;)

whaha is geen noobvraag hoor. ik weet ook niets van computers enzo dusja. je kunt niet alles weten he :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat het eens afgelopen moet zijn ..

Mensen roepen hier nog steeds fuck G-Unit G-unot !!

Krijg lekker schijt :(

Ik hou van G-Unit 50 Cent en The Game.

Dat mensen G-Unit roepen is volgensmij alleen omdat ze met se7en mee wouden lopen :?

50 cent gaat kapot dat weten we allemaal hij ligt gewoon binnekort op de straat met een kogel in zijn hoofd .

En dan moeten mensen het niet raar gaan vinden .

Link to comment
Delen op andere websites

Tim14, NWA bestond niet uit snoop dogg, NWA was vroeger tog wel een gang in Compton, je ziet ale niggga's tatoo's dargen, NWA chains, en NWA kleren

Agg, wat makt het uit dat er G-Unot wordt geroept, is tog waar, bar slegt man, dan rapt de jeugd van tegenwoordig nog beter zeg

Link to comment
Delen op andere websites

Tim14, NWA bestond niet uit snoop dogg

Dat staat op hun site.

NWA was vroeger tog wel een gang in Compton, je ziet ale niggga's tatoo's dargen, NWA chains, en NWA kleren

Dat niggaz die klere dragen wil nog niet zeggen dat dat een gang is.

Volgens mij maakte NWA aleen maar muziek.

Hoewel het volgens mij wel aleen maar bestond uit gangsta rappers..

Bewerkt: door Tim14
Link to comment
Delen op andere websites

HEEFT 50 CENT HET HOOG IN ZIJN BOL?

Het lijkt er wel op! De rapper doet de laatste tijd nogal wat gewaagde uitspraken over zijn concurrenten en maakt daar geen vrienden mee. Zo beweert hij dat The Game al zijn succes aan 50 te danken heeft. "Ik heb keihard gewerkt aan het album 'The Documentary' en heb 6 tracks op dit album geschreven. Drie daarvan zijn zelfs zijn eerste 3 singles geweest" aldus de rapper. Volgens 50 cent was The Game op dat moment niet goed genoeg om zijn album zelf tot een succes te maken.

50 trapte The Game uit het G-Unit kamp omdat de rapper geen partij wou kiezen in de Piggy-Bank-beef. 50 vond de rapper niet loyaal tegenover zijn kamp. De beef werd erger toen een lid van Game's crew in zijn been werd geschoten. Ook Dr. Dre heeft volgens 50 Cent ook een groot aandeel in de ruzie tussen de rappers.

Naast de Game en Dre werden ook Kanye West en Denzel Washington op hun plaats gezet door de rapper. Kanye zou ook zijn succes te danken hebben aan 50 cent en Denzel Washington zou te oud worden voor Hollywood. Sterker nog: 50 cent beweert Denzels opvolger te zijn en is vastberaden Hollywood te gaan veroveren

Bron: Juizefm.nl

Jezus zeg! Opvolger van Denzel? Never!!

Zeggen dat The Game succes aan hem heeft te danken. Schij toch uit 50!!

Word strontziek van die arrogante *****

Link to comment
Delen op andere websites

tjah volgens mij zit daar echt ergens een draadje los bij die kerel.

denzel opvolger hij die kerel kon niet een nep huilen :bonk:

en volgens mij heeft kanye nog emer succes te danken aan the game dan aan 50 cent

maar ik moet eerlijk zeggen. 50 heeft wel goed geholpen aan de cd van the game hoor.

onderschat dat niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...