Little Mister Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Wat een bullshit... 50 moet echt ophouden met dit man, iedereen is dalijk tegen hem en dan heeft hij niemand meer. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) WJD: Kanye West een liedje van hem en The Game gestript heeft en The Game eruit heeft gehaald, omdat hij niks te maken wil hebben met 'The Piggy Bank Beef' Hij wilde graag nog een keer met Eminem samenwerken, En nu wilde The Game een Kanye Diss maken.... Bewerkt: 20 september 2005 door DaddyPimp Reageren
T-Designz Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 (bewerkt) Nu stel ik even de grootste n00b vraag aller tijden:"Wat is G-unit (of wat dan ook) eigenlijk?" Het enige wat in me opkomt is "I'm Gangsta, You're Gangsta, We're all Gangsta" G-unit = Gorrilla Unit G-Unot = Gangsta U Not (volgensmij) En snoop zat niet in N.W.A Hij komt niet eens uit compton maar uit long beach. EDIT : oops sorry voor de grote bump. Ik had het echt niet gezien. Bewerkt: 16 november 2007 door T-Designz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.