Trax Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Als je dat niet kan 'ontcijferen' moet je opletten op school Reageren
Crifox Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 wtf heb je het over als je snitch zegt ? Reageren
Trax Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 En dat leer je nog wel, als je groot bent Reageren
Crifox Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 En dat leer je nog wel, als je groot bent whatever. Reageren
Little Mister Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Ik vind ook dat 50 dom bezig is hij loopt tegenwoordig allemaal van die dingen te lullen, van ja die heb ik grootgemaakt. Tuurlijk... Reageren
P-Jamma Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Moet je nou egt andere leden uitlullen? Ik heb echt helemaal niks tegen je hoor, maar ik vind dat je andere leden ook moet respecteren omdat ze toevallig naar andere muziek luisteren, of andere artiesten goed vinden, DaddyPimp postte alleen maar Nieuws over The Game... En ik weet dat DaddyPimp The Game goed vind en niks tegen hem heeft... Maar waarom scheldt je hem dan meteen uit voor DaddyBitch? Als hij naar G-UnIt wilt luisteren mag hij dat toch gewoon doen? En als jij naar The Game wilt luisteren, moet je dat ook gewoon doen... Daar heeft niemand wat over te zeggen, dat is je eigen mening. Maar ik vind eerlijk gezegd het een beetje te ver gaan over dat G-Unot gedoe, Jij als "The Game" fan zou het toch ook niet leuk vinden als iedereen oppeens Game Over in zijn Sig neerzet? Maar zoals ik al zei, daar heb ik niks over te zeggen, maar ik vind gewoon dat we elkaar moeten respecteren, naar welke muziek je ook luistert... Reageren
Crifox Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Als ik een moderator was was dit al op slot voordat het werd geopend Reageren
Trax Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Jij als "The Game" fan zou het toch ook niet leuk vinden als iedereen oppeens Game Over in zijn Sig neerzet? Dat zou me niks uitmaken. Reageren
Young_Buck Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Jongen wat loop je nu allemaal van 50 snitch dit en dat. toen de game nog in G-unit zat luisterde je toch ook nog gewoon naar g-unit. en nu is hy eruit gegaan en nu zeg je g-unot en dit en dat. jongen fok Game die kerel is zo zielig dat ie alle fans nog een keer the documentary laat kopen om van yayo winnen maar yayo heeft er nu al veer meer verkocht dan die zielige Game. GGGGGG_UNIT Game over Reageren
Trax Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Lol, nee, 50 die brengt The Massacre opnieuw uit Mja, en je hebt Ghost Unit nog niet gehoord zeker? GGG G-UNOT En 50 snitch dit en snitch dat is omdat hij z'n homies verraadde zodat hij zelf niet de bak in hoefde.. Reageren
.Levi. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Als hier nog 1 keer persoonlijke beledigingen tegen elkaar word gezegt, zorg ik ervoor dat deze op slot gaat! We gaan hier gewoon discuseren over G-Unit & The Game. Verder word hier niet meer gescheld of uitgelokt, maar je mag wel opkomen voor wie je bent. Als het maar niet te persoonlijk word, anders slot! A.u.b nu ontopic allemaal. Reageren
Slimm Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Mja, en je hebt Ghost Unit nog niet gehoord zeker? Ik heb hem wel gehoord, ik vind alleen de intro en dat liedje " I Made You" goed.. You Know What It Is Vol.3 is echt van een veel hoger niveau, ik las ook nog iets over een gast die zei dat G-Unit nu moet toeslaan. Game heeft de beef nu zo uigemolken en heeft alles al meerdere keren gezegd, G-Unit heeft open spel.. ^ Reageren
Trax Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Ik zal me voortaan wat inhouden wat dit betreft Anybitch, The Game is nog lang niet klaar hoor.. Als het zo doorgaat, zit Shyne binnenkort bij BWS, en dan gaat het pas beginnen Bewerkt: 9 september 2005 door Se7en Reageren
Young_Buck Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 whaha waarom inhouden?? je moet toch je mening uiten ik vind het juist leuk krijg je leuke discussies Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.