Jump to content

G-G-GUNOT


Trax

Recommended Posts

Ik vind ook dat 50 dom bezig is hij loopt tegenwoordig allemaal van die dingen te lullen, van ja die heb ik grootgemaakt. Tuurlijk...

Ehm, dit is ook gewoon de waarheid hoor, zonder 50 Cent had The Game dit succes niet gehad...

50 Cent heeft The Game wel degelijk grootgebracht...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Trax

    41

  • Young_Buck

    24

  • Tim14

    12

  • P-Jamma

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gozer, je hebt MTV.Com zeker niet gekeken? Daar staat het, 50 beweert dat Kanye alles aan 50 te danken heeft..

En 50 zei dat de beef er is dankzij Dre..

Begeef je wat meer in die wereld, en kom dan praten. Je 'idol' slacht zichzelf af

Link to comment
Delen op andere websites

Jmmr dat Marion 'Suge' Knight niet goed geraakt is, man die klootzak heeft 2pac laten vermoorden

Erg zwak he om hem door de politie te laten vermoorden, en alleen maar om het geld

Maar The Game is het niet waardig om op die lul te Schieten

Agg The Game is de grootse maatennaaier in de rao wereld, heeft 50 nodig om bekent te worden, oor een paar nmmrs te spelen met hem ,en dan een beetje dissen!!

Reageer hier maar eens op Se7en ;):Y

Link to comment
Delen op andere websites

Agg The Game is de grootse maatennaaier in de rao wereld, heeft 50 nodig om bekent te worden, oor een paar nmmrs te spelen met hem ,en dan een beetje dissen!!

Een paar nummers? 50 roept ALTIJD dat HIJ The Game bekend heeft gemaakt en onzin.

1. The Game heeft nóóit bij G-Unit getekent, hij stond en staat onder contract bij Aftermath.

2. Die Snitch heeft hem slechts met 2 nummers geholpen, verder niet.

3. 50 kickte hem eruit omdat The Game niet hetzelfde dacht over een aantal punten, dus The Game pakt hem héél hard terug.

En nee, niet alleen The Game.

Deze lijst disste 50 Cent:

Fat Joe

Jadakiss

Lil' Wayne

Styles P

Sheek Louch

Jae Hood

Lil' Kim

Techniec

Rockstar a.k.a Cyssero

NaS

Benzino

Beloved

Scarface

En de lijst wordt met de dag groter..

Op een gegevent moment gaat 50 met een nieuwe diss komen, en ik wéét zeker dat hij daar in de fout zal gaan door Ruff Ryders te gaan noemen..

Wist jij, dat 50 ondergedoken zat omdat Big Fase 100, broer van The Game en één van de personen in de top van The Bloods, gezegd heeft dat The Bloods 50 wel 'af zouden handelen'?

Wist jij, dat 50 altijd schreeuwd "I Run New York" terwijl hij er nooit komt, tenzij met politie, en er niet eens woont?

En wist jij, dat 50 tranen in z'n ogen kreeg toen het halve publiek bij een concert in New York "G-UNOT" riep ipv G-Unit?

Heb jij ooit gehoord van de mixtapes 'You Know What It Is Volume 3', 'Ghost Unit', 'Street Wars Club Vol. 13' en 'Street Wars Club Vol. 13.5'? Vast niet, doen dus. Dan krijg je te weten hoe 50 zich maatschappelijk afslacht.

Oja, en je wist vast niet dat de politie onlangs een drugsdealer heeft opgepakt die een moord op 50 plandde?

En dat 50 Cent de naam van een doodgeschoten drugsdealer uit NY gebruikt, en dat die dealer z'n familie daar niet erg blij mee is? Who knows whát could happen..

Link to comment
Delen op andere websites

Dudes het gaat mij niet om wat ze buiten het muziek doen, als ik ze maar goed vind.

@Se7en:

Die snitch heeft hem misschien wel met 2 nummers geholpen, maar toch goeie nummers.

Die hele lijst dat alsmaar groter word boeit mij niet, hoe lang wilt The Game nog door gaan met zijn feestje..

Hoe langer hij door gaat des te minder het word dude. Hij melkt zijn shit uit op een gegeven moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen kan bij G-Unit members lopen. Ik zeg niet dat hij niet in G-Unit zat, ik zeg dat hij daar nooit getekend heeft, THINK BE4 YOU ACT..

50 iemand vermoord? Denk 't niet hé.. Hij werd beschoten en deed niks terug, lekkere 'gangsta' dan :schater::schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

@Se7en:

Die snitch heeft hem misschien wel met 2 nummers geholpen, maar toch goeie nummers.

Die hele lijst dat alsmaar groter word boeit mij niet, hoe lang wilt The Game nog door gaan met zijn feestje..

Hoe langer hij door gaat des te minder het word dude. Hij melkt zijn shit uit op een gegeven moment.

Er staan véél betere nummers op The Documentary..

Hoe lang The Game doorgaat? Tot 50 Cent doorheeft dat hij kapot gemaakt is door iedereen.. D-Block, BWS..

Oja, Shyne heeft 50 trouwens ook gedisst.. En ik denk dat 50 beter kan rennen als Shyne vrijkomt, da's niet zo'n lievertje ;)

Melkt shit uit? Wordt minder? Heb je Living To Die niet gehoord? Styles P, Nas en The Game, die shit is tiiiight as a murrphuckka

Ps. sorry voor dubbelpost

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...