Jump to content

G-G-GUNOT

Recommended Posts

Geplaatst:

oww mischien wist 50 wel helemaal niet door wie die is beschoten:P

maarja dus je bent alleen een gangsta als je iemand hebt neergeschoten

P.s je disst ons eigelijk wel een beetje allemaal maarja is leuk toch :clown:8)

• Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Trax

41

• Young_Buck

24

• Tim14

12

• P-Jamma

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Toen 50 beschoten wérd, bedoel ik, toen deed hij niets..

Ps. weet ik

Bewerkt: door Se7en
Geplaatst:

En het vage is nog dat als ze opeens uit elkaar zijn gegaan als vrienden, dan is het opeens een ander verhaal.

We hebben het hier over moorden.. Ja 50 heeft die vermoord , nee niet The Game zie je dat traanje niet bij zijn oog bla bla bla...

Wat boeit die moorden nou, als ze nog beste vrienden waren hadden jullie daar niks over zitten praten. Of het een echte gangsta is of een neppe, ze zijn allebij wel gangsta dudes. Ga jij maar in het verleden in 50 Cents schoenen staan of van The Game. Je schijt je onderbroek vol, en dan weet je heus wel dat ze gangsta's zijn. Je bent ook niet een gangsta als je iemand vermoord.

Allebij goeie muziek, maar dat The Game nu zijn hele familie erbij haald en dat de Bloods het moeten opknappen sorry.. :? (Ligt hij nog steeds jankend in zijn bed ofzo.)

Geplaatst:

nee zou jij weliets trug doen dan als je door fucked up veel kogels werd geraakt shit

nee de game schoot ze trug toen hy in coma lag

maarja ga nu naar me vriendin

spreek jullie morgen wel weer

:cya:

Geplaatst:

The Game laat anderen het niet opknappen, want hij wil niet eens wat doen.

Dat rapte hij ook in 'Never Be Friends', dan gaat hij Shyne achterna, en dat wilt hij niet. Hij heeft 1 zoon en die laat ie niet stikken..

Big Fase wilde het op gaan knappen, Chuck had er niets mee te maken

Geplaatst:
Op een gegevent moment gaat 50 met een nieuwe diss komen, en ik wéét zeker dat hij daar in de fout zal gaan door Ruff Ryders te gaan noemen..

DMX hoort toch bij Ruff Ryders hé...

50 Cent heeft samen met DMX een nummer gemaakt,

Hij zal dus niet zo stom zijn om Ruff Ryders te dissen

Geplaatst:

Ik zei tgo The Game laat alles aan z'n gang over, hij is te zwak, te zwak

Drom is die muziek gaan maken, hij zal tog neergekanld worden bij z'n gang, als ze broer er niet is

Geplaatst:

@ DaddyPimp, 50 heeft Jadakiss gediss't. Jadakiss is naast DMX de belangrijkste naast de Ruff Ryders, en toen Shot Down opgenomen werd was er nix aan de hand tussen Jada en 50..

En Big Bear, The Game is muziek gaan maken omdat hij het thug leven niet meer wilde hebben. Hij was neergeschoten, en dat vond hij genoeg, hij heeft een zoon van 1,5 ofzo.

Ik begrijp dat jij liever de tyfus ingeknald wordt en je zoontje achterlaat dan zorgen dat je kind een prachtige toekomst heeft? En in Compton wordt hij niet neergeknald hoor..

Zelfs CRIPS zijn fan van Black Wallstreet..

Geplaatst:

Dan ken jij het leven in Compton niet, ze lopen van de ene gang naar de andere, ze schieten gewoon hun beste homie's neer, zo gaat het leven daar

Je hebt tevens wel gelijk van z'n zoon, maar ff een diis voor meneertje

Die gozer kwam pas uit z''n come in 2003, wij leven nu in 2005, dats 2 jar verder, en z'n zoon zit nog in de 1 jaar, en in 2003 was hij al een watje, dus ging tie maar rappen

reageer hier maar weer eens op ;)

Geplaatst:

Ok.

Ik ken het leven in Compton niet? Gozer, laat ik maar zeggen dat je me niet goed genoeg kent..

Over dat zoontje, ik zei:"OFZO", waarmee ik bedoel dat ik het niet zéker weet..

Geplaatst:

In het nummer Dreams rapt ie dat ie in 2001 uit zijn coma kwam.

Maar ik vind 50 persoonlijk een watje.

Hij heeft geluk dat hij bevriend is met Dr. Dre en Eminem.

Geplaatst:
Maar ik vind 50 persoonlijk een watje.

Hij heeft geluk dat hij bevriend is met Dr. Dre en Eminem.

Hij heeft geen geluk,

Maar is gewoon goed.. en daarom magtie meewerken ;)

Geplaatst:

;) Inderdaad, je kent het leven niet, jonge iedereen sgiet daar elkaar dood

en dat gozertje is heus nog geen 4 jaar oud, dan loop je niet egt meer zo met een pamper rond ;)

Geplaatst:

Trouwens in 2003 ging The Game helemaal niet rappen. Zijn eerste album kwam in 2004 uit, genaamd Untold Story..

Froop heeft gelijk, 50 heeft geluk. Jonge, heb je 50 weleens zien rappen? Die gozer danst en zingt, dat is geen rappen..

Big Bear, wat denk jij? Je hebt GTASA gespeeld en nu weet je alles van Compton? Haha :schater:

In Compton heb je The Bloods, en The Crips, 2 rivaliserende gangs. Maar jij, Dhr. Betweter, denkt natuurlijk dat Bloods mekaar afmaken, nou kiddo, that ain't the way it;s going down there..

Geplaatst:

Denk je dat ik dit van SA hebt LOL!

Srry hoor maar daarvoor wist ik t al, jonge, er zijn wel wat meer gangs draaiende in Compton, jij altijd met je bloods, eerst ahd je Black Wall Street Fobie, en nu weer van the bloods :?

Eerlijk gezegd heeft iedereen geluk als je met Dr. Dre mag werken Froop ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...