Benny_Blanco Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 fuck it ook man,game en 50 maken millions met hun domme beef, en wij zitten wat te debaten over hun Ey Benny, als ik jou was zou ik niet zo zitten schelden.. Ik denk dat je toch al wordt geband omdat je 'kanker' enzo roept.. Maar als je geen zin hebt om te 'debaten' over Game en 50.. Ga dan ergens anders schelden.. k heb die shit al ge edit joh, no big deal, en of ze me nu bannen of niet, excuses tegen Levi !! Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Geplaatst: 11 september 2005 @ benny_Blanco: Als we nu 's zouden beginnen met letten op wat je post en zegt, dan zijn we al een heel eind. Maar als het je echt niet kan schelen of je gebanned wordt, blijf dan gewoon zelf weg, dat is voor ons allemaal het meest eenvoudige. Reageren
Trax Geplaatst: 11 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2005 @ Slimm, schijnheilige drol ; http://193.238.26.69/index.php?showtopic=12000&st=0 Reageren
Synchro Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Geplaatst: 11 september 2005 Se7en.. Waarom haat je G-unit? The Game is er uit gegooid... Hij heeft pech gehad. Zelf vind ik G-unit ook niet goed.Maar ik doe niet van "G-Unot". Als je hem dood wil ( 50 ) , stel dat ze jou nu is nemen. En ze vermoorden je. Dan geven wij toch ook geen party met alles ter op en ter aan. Iedereen heeft zijn groep.The Game is nu beter dan G-unit samen. Dat is al een + punt. Maar dat heeft toch geen reden om G-Unot te zeggen. Reageren
Trax Geplaatst: 11 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2005 Wat kom jij nou weer bullshit lullen? G-UNOT is populair trouwens; http://www.spikedhumor.com/Article.aspx?id=338 Reageren
Froop Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Geplaatst: 11 september 2005 Wat kom jij nou weer bullshit lullen? G-UNOT is populair trouwens; http://www.spikedhumor.com/Article.aspx?id=338 Ik heb er geen problemen mee dat je voor G-unot bent maar dan wens je toch niet iemand de dood zoals Synchro aangaf? Als jij bijvoorbeeld later een rap carriere begint en ze flikken zoiets bij jou, dan vind je het toch ook niet leuk? Reageren
GhostKillah Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Geplaatst: 11 september 2005 Nee man GGGG-unot Moet door gaan en en die g-unit moet weg gaan en 50 cent moet nooit meer rappen Se7en Rocks! Reageren
Trax Geplaatst: 11 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2005 Wie zegt dat ik ze dood wens? G-Unit is publiekelijk uitgescheten door de hele rapscene, zelfs Fans gooien drinken etc naar hun.. No More G-Unit BLACK WALLSTREET!!! Reageren
GhostKillah Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Geplaatst: 11 september 2005 Is dat zo se7en wow dat wist ik niet Ps Se7en coole sig... Reageren
Trax Geplaatst: 11 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2005 Check die link maar Reageren
Synchro Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Geplaatst: 11 september 2005 (bewerkt) Wat kom jij nou weer bullshit lullen? G-UNOT is populair trouwens; http://www.spikedhumor.com/Article.aspx?id=338 Laat maar , als ik iets tegen jou zeg... Versta je toch niet en accepteer je niet. BTW : Lollig Filmpje. Bewerkt: 11 september 2005 door Synchro Reageren
Trax Geplaatst: 11 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2005 Wat ben jij voor blinde kip? Ik zeg 300x dat ik niemand dood wens Praat maar weer als je klaar bent met de basisschool Reageren
bjorn13 Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Geplaatst: 11 september 2005 se7en. Ik weet dat je een g-unot fan bent maar doe dan toch even normaal!!! je moet het forum er niet me verzieken. en het wilt niet zegen dat je hier admin bent geweest dat je het forum moet gaan verzieken met :dubbelposten: vervelend doen ETC.. :fy: Reageren
Jorge_F Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Geplaatst: 11 september 2005 Wat ben jij voor blinde kip? Ik zeg 300x dat ik niemand dood wensPraat maar weer als je klaar bent met de basisschool Dit bedoelt hij dus nou... Je bent zo veranderd nu je geen admin meer bent! Je zit iedereen belachelijk te maken, en nou niet meer beginnen van "dit heet nou een discussie drol" want dit slaat gewoon helemaal nergens op . Reageren
Trax Geplaatst: 11 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2005 Ik uit m'n mening, en als mensen bijdehand doen terwijl ze niet eens het topic doorlezen wijs ik ze daarop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.