Jump to content

G-G-GUNOT


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Trax

    41

  • Young_Buck

    24

  • Tim14

    12

  • P-Jamma

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lol dit topic.

Ik als niet-rap fan vind zelfs dat The game veel beter is dan 50.

Ik vind 50 een slechte rapper, ik word schijtziek van die stem waar aleen maar patserige woorden uit komen, in het algemeen zijn alle rappers wel zo maar 50 kan het heel goed overdrijven, vooral in Candyshop en P.i.m.p.

The game vind ik veel beter, er zijn maar een paar rappers waar ik muziek van luister en daar hoort The game zeker bij.

Ik spreek dus nu als niet rap fan, ik heb er weinig verstand van, dus bespaar de commentaar op mijn mening. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ken jij het leven in Compton niet, ze lopen van de ene gang naar de andere, ze schieten gewoon hun beste homie's neer.

What te???

Waar heb jij dat vandaan?

Denk jij dat dat net zo gaat als in SA? oke er word daar veel gemoord maar dat zal heus wel een betere reden hebben.

zo gaat het leven daar

Je praat net of je er gewoont heb. hoe oud ben je eigenlijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost? , en wat Big Bear zegt, is in sommige gevallen zelfs waar, sommingen lopen over naar een andere bende, en schieten soms hun eigen homies neer...

San Andreas is niet overdreven,

Maar daar ging het in Dit topic niet over, dus laten we On Topic gaan:

@ The Godfather, ooh zit dat zo, en heeft Snoop Dogg daar toestemming voor gegeven?

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben fan van The Game, kan me daarom ook aardig identificeren met Trax, al gaan sommigen (O.a Trax) wel een beetje ver. Dat G-Unot gedoe vind ik wel erg overdreven.

Ik hou ook niet van G-Unit, was ook niet echt blij dat hij destijds in G-Unit kwam, omdat ik vrijwel zeker was dat dit slechtere muziek zou veroorzaken. Albums voor en na zijn G-Unit 'Tijdperk' zijn gewoon beter. Meer á lá Dr. Dre, en niet á lá 50 Cent.

En wat betreft die games/werkelijkheid, geloof mij maar dat het in games allemaal aangedikt is. Er wordt echt niet elke dag een gangwar gehouden, er wordt echt niet elke dag iemand vermoord. Het heeft daar veel meer met respect te maken, en als er echt nóód is om iemand uit de weg te ruimen, dan gebeurt dat wel.

Ik denk dat zoals Tim14 al zegt, Big Bear een game en de echte wereld niet kan onderscheiden, maar wie zijn wij om hem uit die gedachte te halen?

Snoop Dogg heeft hem daar inderdaad toestemming voor gegeven. Als je die CD beluisterd hoor je ook in het begin van het liedje Snoop Dogg aan de telefoon vanuit Zwitserland (Hij heeft het zelfs over Zwitserse Kaas, haha!)

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ken jij het leven in Compton niet, ze lopen van de ene gang naar de andere, ze schieten gewoon hun beste homie's neer.

What te???

Waar heb jij dat vandaan?

Denk jij dat dat net zo gaat als in SA? oke er word daar veel gemoord maar dat zal heus wel een betere reden hebben.

zo gaat het leven daar

Je praat net of je er gewoont heb. hoe oud ben je eigenlijk?

Julie denken allemaal he dat ik dat van SA heb, ik had het laatst nog op MTV weekend break gezien, het gaat daar gewoon zo, ze lopen niet snel over maar ze doen het toch

Ik ebn 13, So What!

Link to comment
Delen op andere websites

Weer ontopic.

Ik heb de nieuwe clip van 50 gezien, Outta Control, achtergrond muziek is mooi, maar dat Mob deep en 50 er in komen verpest het. Er staat een vrouw langs 50 die playbackt op de stem van 50, 50 heeft dus weer een clip die zuigt.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah, dat is jouw mening, maar ter zijn toch ook mensen die vinden dat het een goede Clip is....

Trouwens die vrouw is: Olivia, zij zit ook bij G-Unit Records,

En Mobb Deep verpest het zeker niet, ze zijn al egt lang bezig, al vanuit de vroege jaren '90...

BTW: Lache dat ze allemaal Game Over op hun shirts hebben :puh: Betekent dus dat 50 weer nieuwe "maten" heeft zoals Mobb Deep & M.O.P. en The Game niet nodig heeft :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, zijn clipszij altijd dom, maar The game's clips zijn ook dom, alle clips van tegenwoordig eigenlijk (van de rappers he ;))

Een clip zoals die van 2pac-Cahnges is goed

Kon Se7en hier maar op reageren, tja jmmr dat tie banned is

Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik offtopic ga maar is seven egt gebannd :N

maarja man ik vind niet alle clips slecht van tegenwoordig hoor

Lloyd banks on fire is coole clip en 2pac ghetto gospel

tha gem dreams vink allemaal goede clips

maarja G-unit is gewoon te shit man

YOUNG BUCKKKKKK _O_

Link to comment
Delen op andere websites

En Mobb Deep verpest het zeker niet, ze zijn al egt lang bezig, al vanuit de vroege jaren '90...

BTW: Lache dat ze allemaal Game Over op hun shirts hebben :puh:  Betekent dus dat 50 weer nieuwe "maten" heeft zoals Mobb Deep & M.O.P. en The Game niet nodig heeft :cab:

2Pac was tegen Mob deep, luister maar naar Hit 'M up van Pac, ik ben dus ook tegen Mob deep, tegen een rapkoning zoals 2pac moet je niet gaan dissen.

Lol dat Oliva playbackt op 50's stem, word ze nog mannelijker :bonk:

Bewerkt: door Tim14
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...