Jump to content

Catalina

Chi

Recommended Posts

Goed. Wegens extreme goede vorderingen bij Chironu.nl heb ik de tijd gevonden om nog even wat research te doen voor GTA:SA.

Ten tweede wil ik Gerrit dn Bak bedanken, omdat hij me even duidelijk heeft gemaakt dat ik nog 1 plaatje goed na moest kijken.

-----

Goed. Catalina. Volgensmij gaat zij een grotere rol spelen dan iedereen denkt. Waarom? Ik neem dit plaatje even voor:

catalina.jpg

FEIT: Columbianen zijn in SA.

FEIT: Er speelt een vrouwelijk personage mee.

FEIT: Er staat een vrouwelijk personage op de cover.

Als op de boxart kijkt, zie je dat er een vrouw opstaat met een tattoo op haar rechterborst. In principe betekent dit niet zoveel. Maar (Verbeter me als ik het fout heb) volgensmij heeft Catalina ook een tattoo op haar rechterborst. En zij heeft een Columbian Cartel logo op d'r borst.

Dus wat deed ik? Ik vergeleek de tattoo van het meisje op de boxart met het logo van de Columbian Cartel. Nou, ik weet het niet hoor, maar volgensmij lijkt hij best wel voor een getekende versie?

Maar Catalina heeft toch bruin haar? Ja..Donkerblond. Het kan zijn dat ze d'r haar een kleurspoeling gegeven heeft. Lijkt me niet zo gek sinds er nu ook aan je haar gewerkt kan worden in SA. En dat meisje op de cover heeft blond haar, dus misschien is het (speculaties, let op!) wel famillie van Catalina of is het Catalina misschien zelf wel.

-----

Dat is het voor nu. Heb nog wat anders gevonden maar geen tijd meer om te posten. Ben later terug. :rolleyes:

Delen op andere websites

Oke, toen ik het vorige poste was ik met nog iets bezig (zoals ik al zei) en heb nu nog iets uitgevonden. Behalve dat Catalina terugkomt in SA en dat ze misschien op de cover van SA staat, is er nog iets vreemds aan de hand...

Aan de rand van het echte Los Santos (Aan de rand van Los Angeles dus) ligt een klein eilandje met een voor-ons-bekende naam. Ik wist net niet zeker of het wel helemaal klopte, maar nu kan ik het met zekerheid zeggen:

catalina.jpg

In de Bay van Los Angeles ligt een eiland genaamd "Catalina Island". Nou je kunt mij veel vertellen, maar dit lijkt niet meer op toeval. Nu weet ik haast wel zeker dat Catalina er in zit. Misschien dat Catalina in SA wel haar eigen eiland krijgt.

Delen op andere websites

Hier heb ik even een schuine luchtfoto van Catalina genomen en nog 1 screenshots van palmbomen.

catalina.jpg

island03.jpg

Kijk dan ook ff naar deze screenshot:

gradar1.jpeg

Het is daar erg heuvelachtig en er zijn veel palmbomen. Ik denk dat ze met zn vieren rijden op Catalina Island. :rolleyes:

Waarschijnlijk zal er dus een eiland zijn, maar dat weet je nooit zeker.

Delen op andere websites

wow wat je al allemaal niet kan krijgen met een naam en een plaatje :puh:

mij lijkt het best vet als je op dat eiland een eigen villa krijgt net als in VC de villa van diaz...maar ik denk wel dat je er niet zo snel heen zal gaan want je moet er helemaal met de heli naartoe...of er moet een tunnel zijn

ractie op de luchtfoto van cortez: Mij lijkt het eiland op die foto onbewoonbaar...veel te veel bergen...ik denk dat er misschien een klein stadje zal zijn op dat eiland dus zo heel veel stelt het denk ik niet voor

Delen op andere websites

chironu kan gelijk hebben,want ik heb ff in de atlas op de pc gekeke en zag ik dat ook,en veel mensen zeggen dat san andreas op de werkelijkhied gebaseerd is dus misschien klopt het wel! :D

Delen op andere websites

Ze zeiden toch ook al dat CJ een huis in de bossen me teen vrouwelijke persoon uit een van de vorige gta's deelt.

Ja, da's (waarschijnlijk) in Cedar Grove ofzo.. daar heb je vet veel bomen vet veel bos. Dus daar is het het beste mogelijk.

Delen op andere websites

Even wat verduidelijking voor degenen die het nog niet weten. ;)

Er moet dus een verbinding zijn vanaf LA naar Santa Catarina Island.

die streepjes daartussen he...wat stellen die voor???

veerboten of tunnels...heb je geen legenda??

Delen op andere websites

Ik vraag me af.. Het kan een getekend logo van de cartel zijn, maar het lijkt ook erg op twee dieren die tegenoverelkaar staan..

En Kendall Johnson heeft een tatoo van een slang in haar nek? :(

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...