Giorgo Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Dit vond ik raar en een ee is een geintje of verwijzing dus. In de winkel Sub Urban ligt er allemaal reclame binnen voor Prolaps(schoendozen en kaartjes) je gaat toch geen reclame maken vor je concurent toch
The Mafia Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Lijkt mij een beetje raar. POWER
Froodooo Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 @power, was dat niet een beetje een onzinnige post? Volgens mij is het een EE, of gewoon een leuk grapje van de makers.
Gunslinger Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Er is ook zoiets in de Pizzastack. Als je daar op de kassa kijkt staat er bovenin het scherm Burger Shot. Dat is wel weer net iets anders, maar daarvan werd gezegt dat het een bug was... Ik weet het niet; of een EE of een bug...
P-Jamma Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Inderdaad raar dat ze reclame maken voor andere Shops, ik denk dat Rockstar gewoon heeft gedacht om 1 keer een beetje rommel te maken en die in alle shops neer te leggen... Dit was toch ook bij de 24/7 Shop? dat er dozen van Pizza Shack in de rekken lagen??
eggie123 Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 gwn lui heid van de R* scheeld ze werk... dan hoeven ze niet voor leke winkel alles helemaal te veranderen komt vaker voor
P-Jamma Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 gwn lui heid van de R* scheeld ze werk... dan hoeven ze niet voor leke winkel alles helemaal te veranderen komt vaker voor Maja het is ook maar een kleine moeite om een andere texture op een doosje te plakken he... wel jammer dat ze dat gedaan hebben...
Achille Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 mischien kopen ze wel in van de concurent:p :'D
P-Jamma Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Tjah, maar dat zullen ze in San Andreas niet zo bedoeld hebben he Ik denk gewoon dat Rockstar een aantal tasjes en doosjes heeft gemaakt, en die in alle winkels heeft neergelegt.... Scheelt ze weer wat werk, alleen hadden ze er van mij wel een andere naam op mogen zetten jah...
Pitbull Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 ik denk dat dit eerdrr een EE is dan een bug...
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Ik vind het eerder luiheid dan een EE
P-Jamma Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 ik denk dat dit eerdrr een EE is dan een bug... Wie zegt er dat het een Bug is dan?
Giorgo Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) Pitbull denkt dat misschien Maar ik denk gewoon dat ze het snel hebben erin geplaktt het zijn ook maar 7 dozen in heel die winkel ofzo dus:Maar kan iemand maybe een screen nemen. Bewerkt: 16 september 2005 door Giorgo
Caltson Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 kan zijn dat dit gewoon misplaatst is,of zoals ze zeggen easter egg,maar 24/7 zijn toch winkels??dus is het toch normaal dat zij ijs van vice city hebben en pizza's van pizza stack? en wie zegt dat ze concurrenten zijn?
Recommended Posts