Jump to content

reclame

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit vond ik raar en een ee is een geintje of verwijzing dus.

In de winkel Sub Urban ligt er allemaal reclame binnen voor Prolaps(schoendozen en kaartjes) je gaat toch geen reclame maken vor je concurent toch :?

Geplaatst:

@power, was dat niet een beetje een onzinnige post?

Volgens mij is het een EE, of gewoon een leuk grapje van de makers. ;)

Geplaatst:

Er is ook zoiets in de Pizzastack. Als je daar op de kassa kijkt staat er bovenin het scherm Burger Shot.

Dat is wel weer net iets anders, maar daarvan werd gezegt dat het een bug was... Ik weet het niet; of een EE of een bug...

Geplaatst:

Inderdaad raar dat ze reclame maken voor andere Shops, ik denk dat Rockstar gewoon heeft gedacht om 1 keer een beetje rommel te maken en die in alle shops neer te leggen...

Dit was toch ook bij de 24/7 Shop? dat er dozen van Pizza Shack in de rekken lagen??

Geplaatst:

gwn lui heid van de R* scheeld ze werk... dan hoeven ze niet voor leke winkel alles helemaal te veranderen komt vaker voor

Geplaatst:
gwn lui heid van de R* scheeld ze werk... dan hoeven ze niet voor leke winkel alles helemaal te veranderen komt vaker voor

Maja het is ook maar een kleine moeite om een andere texture op een doosje te plakken he... wel jammer dat ze dat gedaan hebben...

Geplaatst:

Tjah, maar dat zullen ze in San Andreas niet zo bedoeld hebben he ;)

Ik denk gewoon dat Rockstar een aantal tasjes en doosjes heeft gemaakt, en die in alle winkels heeft neergelegt.... Scheelt ze weer wat werk, alleen hadden ze er van mij wel een andere naam op mogen zetten jah...

Geplaatst:
ik denk dat dit eerdrr een EE is dan een bug...

Wie zegt er dat het een Bug is dan? :?

Geplaatst: (bewerkt)

Pitbull denkt dat misschien :schater:

Maar ik denk gewoon dat ze het snel hebben erin geplaktt het zijn ook maar 7 dozen in heel die winkel ofzo dus:Maar kan iemand maybe een screen nemen.

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:

kan zijn dat dit gewoon misplaatst is,of zoals ze zeggen easter egg,maar 24/7 zijn toch winkels??dus is het toch normaal dat zij ijs van vice city hebben en pizza's van pizza stack?

en wie zegt dat ze concurrenten zijn?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...