GTA Fanaat Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Heyz, Ik heb een demo van Fifa 2006 en ik vind het een top game !! Nu is mijn vraag : Wat vinden/verwachten jullie van Fifa 2006? Wordt het een top game of wordt het een game van niks? Plaats hier je antwoord Met Vriendelijke Groet Ronnie Reageren
Darth Vader Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 dan moet ik eerst de demo spelen Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 dan moet ik eerst de demo spelen Moet ik de site ervan geven waar je hem kan downloaden of mag dat niet?? Reageren
Trax Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Wordt, zoals altijd, weer gekicked door Pro Evo.. Reageren
-Richard- Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Wat vinden/verwachten jullie van Fifa 2006? Gewoon, wéér een nieuwe voetbalgame. Bewerkt: 8 september 2005 door GTAspeler Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Wat vinden/verwachten jullie van Fifa 2006? Gewoon, wéér een nieuwe voetbalgame. Ja dat lijkt me logisch Ik heb ook ergens gelezen dat je niet meer kunt sprinten in de nieuwe Game Reageren
Stino Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Het lijkt me gewoon weer dezelfde als 2005 en dan met nieuwe spelers, ik ga voor PES5 Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Het lijkt me gewoon weer dezelfde als 2005 en dan met nieuwe spelers, ik ga voor PES5 Ze zeggen dat je dit keer niet meer kan sprinten Maar hoe ik sommige mensen hoor over Pro Evo denk ik dat ik die ook ga halen Reageren
Goliat Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Heyz,Ik heb een demo van Fifa 2006 en ik vind het een top game !! Nu is mijn vraag : Wat vinden/verwachten jullie van Fifa 2006? Wordt het een top game of wordt het een game van niks? Plaats hier je antwoord Met Vriendelijke Groet Ronnie waar heb je die demo gedownload?? Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Mag geen links door geven !! Staat in de regels,ik stuur hem wel via PB Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Dit spel lijkt me niet echt veel mooier dan Fifa 2005. Misschien een paar kleine verbeteringen maar meer niet. Maar toch vast wel een leuke game. Reageren
Goliat Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 irri spel man wel mooie graphics maar het is moeilijker dan ooit want het middenveld schuift niet meer door dus een goeie aanval opbouwen is egt onmogelijk, alleen over de vleugels lukt het een beetje. Reageren
.Maze. Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Elke keer hetzelfde als andere keren, steeds ietsje beter of een kleine verandering. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik vind het meer van het zelfde... Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Geplaatst: 11 september 2005 Ik verwacht niks van FIFA. Ik vind dat ze eerst is iets nieuws mogen gaan verzinnen. Bij de graphics lijkt het wel of alles hetzelfde is als in 2000. Maar iedereen blijft het kopen. Ze moeten eerst maar is een goed spel neerzetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.