Jump to content

Wat verwachten jullie van Fifa 2006?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Topgame je kunt nu langzamer gan lopen dit is fijn voor de tricks die je kunt maken. Ook kun je natuurlijk nog altijd vertrouwd sprinten. Ook is al die ingewikkelde shit eruitgehaald en is de basis vrij simpel. Het valt me bij 06 wel op dat je meer moet richten bij het schieten ook zijn de corners en vrijtrappen niet meer zo ingewikkeld bepaal welke ricting op bepaal hoe hart en shcieten maar. Grapisch is het niet veel nieuws de gameplay is veel beter maar dan is het dan ook mee gezegt.

dan moet ik eerst de demo spelen

Wat is dit nou weer voor een nuteloze post? Zeg wat je van fifa vindt of post niet.

Bewerkt: door M-92
  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Fanaat

5

• Goliat

3

• Mania-92

2

• Mazzeltje

2

• 2 weken later...
Geplaatst:

Fifa reeks is een goede voetbalreeks, ik ben alleen bang dat het weer een beetje van hetzelfde gaat worden... (zoals altijd :duh:)

Geplaatst:
Fifa reeks is een goede voetbalreeks, ik ben alleen bang dat het weer een beetje van hetzelfde gaat worden... (zoals altijd :duh:)

Klopt , het enigste wat ze een beetje kunnen verbeteren zijn de Graphics.

Verder zou ik het echt niet weten wat voor andere opties ze kunnen toevoegen aan deze Game. :N

Geplaatst:
Wanneer is de release eigenlijk? Ik meen gehoord te hebben 7 oktober maar dit weet ik niet zeker?

check gamesites,daar zal je wel een releasedata vinden of wacht af tot 7 oktober

Geplaatst:

ik denk dat het wel een cool spel wordt, en ik HOOP dat je goals kunt opslaan zodat je ze de volgende dagen nog kunt zien

Geplaatst:

Ik hoop dat ze dit keer wèl een Nederlands Elftal hebben! Als ze die deze keer weer niet hebben ga ik 'm ook niet meer kopen.

Geplaatst:

Kopen? Kopen? :bonk:

Er zijn ook andere manieren!

Maar ik verwacht dat het een goede game word.

Maar ik denk net zulke graphics als 2005!

Geplaatst:

Ik denk dat de graphics hetzelfde zijn als 05

Alleen er zal een aantal dingen veranderd zijn,maar Oranje zit er niet bij dat is zeker.

Waarom zit er nooit Oranje bij raar maja.

Ik ga hem wel halen ,maar verwacht er niet teveel van ;)

Geplaatst:

Ik heb hem ff gespeeld me mattie heeft hem al en ik vind er niks aan hoor Chelsea heeft pas een nieuwe tenue en in het spel hebben ze nog die oude.

Ik w8 wel op PES 5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...