Darth Vader Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 waarom moet je smoke doden Reageren
Jowx Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) waarom moet je smoke doden Hij heeft Grove Street verraden, hij werkt samen met Ballas.. In Deze Missie (klik) zie je dat hij met de Ballas samen werkt.. In Deze Missie (klik) moet je hem vermoorden. (of bedoelde je Big Smoke van het forum? die mag je laten leven )(geintje hoor BS ) jowx Bewerkt: 8 september 2005 door jowx Reageren
Darth Vader Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 ik dacht dat je ryder moest vermoorden Reageren
Jowx Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Dat moet ook Dat is om de zelfde reden als Big Smoke, maar in Deze Missie (klik) jowx Reageren
Darth Vader Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 gellukig gebeurd er niks met sweet toch en wat gebeurd er met og loc Reageren
Jowx Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) gellukig gebeurd er niks met sweet toch en wat gebeurd er met og loc Sweet wordt gearresteerd in Deze Missie (klik) En hij wordt weer vrijgelaten in Deze Missie (klik) En voor OG Loc: >KLIK HIER< jowx Bewerkt: 8 september 2005 door jowx Reageren
Darth Vader Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 de pagina werkt niet en wat gebeurt er in de cutsene Reageren
P-Jamma Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 de pagina werkt niet en wat gebeurt er in de cutsene Welke Cut Scene bedoel je precies? Bedoel je dat Sweet wordt gearresteerd? In die missie moet je de Bala's afweren totdat de politie komt opdagen, die pakken jou en Sweet op, Sweet komt terecht in de gevangenis, en jij moet klusjes voor ze opknappen Reageren
Jowx Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) de pagina werkt niet en wat gebeurt er in de cutsene Welke Cut Scene bedoel je precies? Bedoel je dat Sweet wordt gearresteerd? In die missie moet je de Bala's afweren totdat de politie komt opdagen, die pakken jou en Sweet op, Sweet komt terecht in de gevangenis, en jij moet klusjes voor ze opknappen Nee, hij bedoelt waarschijnlijk die van Cut Throat Business: Cut Throat BusinessOmschrijving: In de cutscene zie je Madd Dogg helemaal uit zijn dak gaan. Hij komt er namelijk achter dat OG Loc zijn "Rhyme Book" heeft. Toevallig heeft OG Loc net een interview, rijd met Madd Dogg naar flint intersection. OG Loc vlucht weg in een vortex, achtervolg OG Loc te water. je moet hem niet dood schieten, achtervolgen is genoeg. Op een gegeven moment rijd hij de "Verona Beach" pier op. Dan volgt er een Kart-achtervolging, ook hier moet je hem niet neerschieten alleen achtervolgen. Rijd snel maar ook weer niet te snel, want OG Loc heeft de gewoonte om onverwachtte scherpe bochten te maken. En aangezien de kart al redelijk scherp stuurt, kan het gebeuren dat de kart slipt en drift. Uiteindelijk stopt de achtervolging en bekijk je de grappige cutscene. Maar die heb ik zo lang geleden gezien, dus ik weet niet meer wat daarin gebeurt, sorry jowx Bewerkt: 8 september 2005 door jowx Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 En wat gebeurt er dan met die Polawski? Vliegt die ook van de brug af of sloeg die op CJ's handen? En officer Hernandez zit er ook nog bij Reageren
Little Mister Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Polaski dood je later ook. Wat er met Officer Fernandez gebeurt weet ik niet, volgens mij werd hij gedood door Tenpenny. Ja als het goed is is dat het. Reageren
Flame^ Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 En wat gebeurt er dan met die Polawski?Vliegt die ook van de brug af of sloeg die op CJ's handen? En officer Hernandez zit er ook nog bij Pulaski dood je later in de missie: High Noon . Hier gaat ook al een topic over . Hernandez wordt zoals Little Mister al heeft gezegd gedood door Tenpenny. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 ok bedankt big smoke en little mister:) Reageren
StrawberryNeo Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Polaski dood je later ook. Wat er met Officer Fernandez gebeurt weet ik niet, volgens mij werd hij gedood door Tenpenny. Ja als het goed is is dat het. neej eerst ga je met die agent een lijk opruimen en dan vermoord cj em Reageren
dmx Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Polaski dood je later ook. Wat er met Officer Fernandez gebeurt weet ik niet, volgens mij werd hij gedood door Tenpenny. Ja als het goed is is dat het. neej eerst ga je met die agent een lijk opruimen en dan vermoord cj em nee ook fout die hernandez lijkt dood te zijn maar hij staat op en dan schiet polaski hem neer. daarna moet je polaski achtervolgen en vermoorden (CJ vermoord dus polaski). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.