frapkoe Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Wie kan er auto's modden?? Ik heb n goed idee voor n mod. Ik zoek alleen nog iemand die een auto kan veranderen. Kun jij dat meld t in dit topic Greetzzz Frap Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Er kan hier niemand op dit fourm car modellen, converten, ook kan niemand cars maken met dummie's plaatsen ofzo, dus vergeet het maar Reageren
frapkoe Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Welk programma kan ik het beste gebruiken ervoor dan ga ik zelf eens proberen. Greetzzz Frap Reageren
Bradley H. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Welk programma kan ik het beste gebruiken ervoor dan ga ik zelf eens proberen.Greetzzz Frap Je gebruikt hiervoor Z-modeller 1.07, er zijn verschillende tutorials op het net, ik mag hier geen links posten, maar met Google vindt je ze vrij snel, zoekend naar *Zmodeler tutorial* veel succes Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Ik nem aan dat dat ik tog werl de link naar GTAforumws mag posten Daar staan een par handige tuts over Reageren
frapkoe Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Maar ik had ergens gehoord dat je dat geen bestanden uit gta kunt openen. Iets met een andere soort .dff of kan dit wel? Reageren
gangster28 Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Maar ik had ergens gehoord dat je dat geen bestanden uit gta kunt openen.Iets met een andere soort .dff of kan dit wel? van sa nee dat kan idd niet. jammer maar waar. Bewerkt: 9 september 2005 door gangster28 Reageren
frapkoe Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Dan heb ik er al niks meer aan. K wou de utitly veranderen maar wou de trekhaak behouden. Dus moest ik alles eromheen bouwen maja t is niet anders Greetzzzzzzz Frap Reageren
Bradley H. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Maar ik had ergens gehoord dat je dat geen bestanden uit gta kunt openen.Iets met een andere soort .dff of kan dit wel? Over welke bestanden heb je het ? Uit SA kan je de DFF wel exporteren hoor, of is dat niet wat je bedoelt ? Reageren
gangster28 Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Maar ik had ergens gehoord dat je dat geen bestanden uit gta kunt openen.Iets met een andere soort .dff of kan dit wel? Over welke bestanden heb je het ? Uit SA kan je de DFF wel exporteren hoor, of is dat niet wat je bedoelt ? met de z modeler lukt het niet Reageren
frapkoe Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik bedoel de bestanden van SA jah!!! Reageren
Johan O. Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Maar ik had ergens gehoord dat je dat geen bestanden uit gta kunt openen.Iets met een andere soort .dff of kan dit wel? Over welke bestanden heb je het ? Uit SA kan je de DFF wel exporteren hoor, of is dat niet wat je bedoelt ? met de z modeler lukt het niet nee je moet ook met IMG tool 2.0 de dff bestanden exporteren en dan met zmodeller openen Reageren
gangster28 Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Maar ik had ergens gehoord dat je dat geen bestanden uit gta kunt openen.Iets met een andere soort .dff of kan dit wel? Over welke bestanden heb je het ? Uit SA kan je de DFF wel exporteren hoor, of is dat niet wat je bedoelt ? met de z modeler lukt het niet nee je moet ook met IMG tool 2.0 de dff bestanden exporteren en dan met zmodeller openen ja maar het probleem met de z modeler is dat hij ze niet opend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.