Froop Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Hier leer je hoe je een mooi natuur effect krijgt. 1. Open een natuurfoto met een goede resolutie. 2 Duplicate je layer. 3 Zet je gedupliceerde layer op overlay. 4 Ga naar filter --> Artistic --> Cutout en neem onderstaande instellingen over of pruts er zelf wat mee. 5 Selecteer de Background layer. Ga naar Filter -> Blur --> Gaussian Blur en kies 4,2 pixels. Eindresultaat met een tekst erop: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Mooie tut! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Mooi effect! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Vaag effect, ik doe meestal Gaussian Blur.. Maar bij mij ging het niet helemaal goed geloof ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Mooi effect! Mijn resultaat: Bewerkt: 8 september 2005 door arnie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 mooi resultaat is dat een photomanip? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 Op jouw vraag Puffdawg kan ik geen antwoord geven maar ik ben wel bezig geweest ''My House'' Goeie tut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 al deze tuts hier zijn GEWELDIG!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 @daviha: Sinds een tijdje geldt hier het Tut Beleid. Je mag hier alleen maar vragen en resultaten posten. Ik heb gemerkt dat het resultaat voor een groot deel afhankelijk is van het plaatje dat je gebruikt. Ik ben vrij tevreden met het resultaat, heel goed uigelegt. Bij deze wat er bij mij uitkwam: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Mijn Resulttaat (Grand Canyon) Hier kan je nog eens leuke dingetjes mee doen . Bewerkt: 5 oktober 2005 door Freestyle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Freestyle, zou je aub je plaatje willen verkleinen, zo vervormt het beeld en dat is irritant. Zet dit er maar neer. Quote mijn bericht om de link te zien. Bewerkt: 5 oktober 2005 door Froop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Nice tut!! Voor: Na: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 mooi effect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 Een hele mooie tutorail. Ik vind Cutout heel erg mooi, dit ga ik zeker onthouden! Resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 Is dit wel vor CS2 ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.