Froop Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Veel mensen weten het niet, maar er zitten al effecten in IR. 1 Open een document en doe bij contents transparant. 2 Typ een tekst en geef er blending options aan als je wilt. 3 Ga naar Imageready. (Shift+ctrl+M) 4 Ga naar actions. 5 Ik klik op zoom in en dan het pijltje eronder, dan selecteer je de laatste frame en druk je op zoom out, en dan weer het pijltje eronder. 6 Ga naar File -> Save Optimized As en save hem. Einderesultaat: Reageren
bigG Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Coole tut, bedankt, deze zocht ik al heel lang Reageren
Froop Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Kan een admin of mod misschien draaiende veranderen in zoomende in de titel? Ik heb het verkeerd ingetypt. B.v.d. Reageren
Timos Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Wat meer plaatjes zal niet fout zijn Wel goed, ook al wist ik het al. Ik heb dit ervan gebakken; EDIT; @Marty, dit is zo makkelijk als wat, je moet alleen weten waar het zit. En je zocht dit al heel lang? Yeah right, lees het Tutorial Beleid even door wil je Bewerkt: 8 september 2005 door Timos Reageren
Vinewood Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Ziet er leuk uit. Zeker wat je er van kan maken. ! Ga zo door dus met tuts maken Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Goeie tut Froop :'D By the way dit heb ik er van gemaakt Reageren
bjorn13 Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Leuk gedaan! ik wist het wel al maar ik gebruik het nooit .. ik heb hier wat creaties. Bewerkt: 8 september 2005 door bjorn13 Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Ik snap er niks van wat ik heb de nederlandse en daar staan niet van die pijltjes enz. Maar in iedergeval is ie wel mooi !! Froop zou je ook zo 1 voor mij willen maken of iemand anders? Bedankt !! Gr Ronnie, Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Je kunt zoiets beter in het Avatar en Siganture aanvraag topic vragen.. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Je kunt zoiets beter in het Avatar en Siganture aanvraag topic vragen.. Okey bedankt Gr Ronnie Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 geloof het of niet maar dezePS 7.0 newb is het zowaar gelukt :'D Greetz lol Reageren
Bezoory Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 stap 5 volg ik niej echt kan iemand dat duidelijker vertellen dat zou dan mijn 1e bewegende iets zijn Reageren
Think Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Coole tut, maar net zoals bezoory snap ik stap 5 niet. Ik volg de stappen maar er gebeurt niets Bewerkt: 13 april 2006 door Think Reageren
KillerR Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Dit heb ik ervan gebakken: Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 (bewerkt) Erg goede tut! Ik wist niet dat er nog zoveel effecten enzo in imageready zaten... *EDIT: Mijn resultaat: Bewerkt: 28 april 2006 door DaddyPimp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.