ret Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 weet iemand waarom ik als ik telkens als ik een wagen delet een fout melding krijg Reageren
ret Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 he wat is dat ik probeer het te instaleren met de imgtool 2.0 Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 weet iemand waarom ik als ik telkens als ik een wagen delet een fout melding krijg Voor welke GTA ? Waar krijg je precies de foutmelding. Als je het voor SA bedoelt..., weet je zeker dat je de juiste SA IMG tool hebt ? te downloaden op gtagames.nl. Reageren
ret Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 bij alebij dus gta vice city en gta sanandreas en het gebeurt als ik delet Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Als je een auto delete, dan moet je natuurlijk wel weer nieuwe bestanden met diezelfde naam toevoegen . Anders klopt het dat hij vastloopt, Vice City zoekt dan naar een bestand die helemaal niet in de GTA3.IMG staat . Reageren
ret Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 nou hij zegt Dir File error It might be in use exiting Reageren
Silverwing Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Dan moet je eerst VC en/of SA afsluiten, dan krijg je normaal gezien die foutmelding niet meer. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 nou hij zegt Dir File error It might be in use exiting Je moet de 'alleen lezen' eraf halen, ! Reageren
ret Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 nog iets ik was de boeing 737 aan het instaleren met de imgtool en ik had op ad files gedreukt want ik was klaar en geefte hij weer een melding Reageren
Wiepie Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 nog iets ik was de boeing 737 aan het instaleren met de imgtool en ik had op ad files gedreukt want ik was klaar en geefte hij weer een melding Dan ben je Rebuild Archive vergeten. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Wiepie dat heeft er nix mee te maken, ik denk eerder dat je op replace heb gedrukt, dan krijg inderdaad meldingen Reageren
ret Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2005 nee dat heb ik niet gedaan gewoon wat in de readme stont Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.