Mentos Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Ik heb ergens op internet op een site iets gevonden over de next gta... het gaat over games nieuws RECLAME lees het zelf maar! ik kan nu echt niet meer wachten op Next Gta Bewerkt: 8 september 2005 door Joriz Reageren
Stino Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Ik vind dit niet echt nieuws: Zo kunnen we volgend jaar ook een nieuwe GTA verwachten. Het is nog niet zeker of de game op de PC komt want het kan natuurlijk ook een only console game worden of een handheld game (dat lijkt me sterk want in oktober komt de eerste game daarvoor al uit).We kijken uit naar de nieuwsberichten over de nieuwe GTA Dit was eigenlijk al bekend, maar goed gevonden Reageren
Joriz Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Cool dit staat eigenlijk ook op GTAgames.nl Reageren
Mentos Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 sorry dat zag ik ook maar net ik dacht laat ik jullie maar eens is verassen met Gta nieuws maar nogmaals sorry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.