Jarno Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Goedenavond GTAForum leden, Ik heb een tijdje geleden voor het eerst geprobeerd me object in SA tezetten. Dus ik heb de tutorial van Wauzi gevolgd. Alles ging goed. Totdat ik in SA ging. En me object: Flikkert (Snel) En als ik erdoorheen ga crasht hij meestal (niet altijd). Kan iemand me helpen. B.v.d. Reageren
Wauzie Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Ik heb het ook eens gehad, heel raar. Ik weet bijna zeker dat het aan de Colfile ligt. Ik had deze aangepast en daarna flikkerde mijn model. Ik zou proberen de Col opnieuw te maken met het maxscript: col_2b_io. Als dit niet werkt moet je het eens op de oude manier proberen (Z-modeler -> X -> Colmaker -> Col). Reageren
Jarno Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Wauzie die laatste manier is toch alleen voor VC? Ik heb het met elk object (ook al is het maar 1 box ) Reageren
Aad Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Je kan ook proberen de model en txd opniew te maken en de colfile vervolgens met een X file maken en dan strippen zoals op de site van steve-m.com te lezen is. laat staan ik krijg geen eens 1 object ingame zonder dat me game crasht. Reageren
Jarno Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Jongens. Misschien kan ik proberen gewoom om in de IMG de COL wegtelaten. Of werkt SA dan niet? (Ik wil op die manier controleren of het aan de COL ligt). Want ik wil zo graag aan GTI werken en leren. Reageren
Wauzie Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik zou niet precies weten of dat zo verstandig is...hij kan heel goed crashen. Reageren
Jarno Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) Ik probeer gewoon... Wat heb ik te verliezen. [edit] Geprobeerd. En precies zelfde probleem moddel flikkert nogsteeds e.d. BTW kan het er niet aanliggen dat ik geen andere objecten in GTI heb staan nog? (Ik test in GTI) [/edit] Bewerkt: 10 september 2005 door Jarno Reageren
Fireman Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 object.dat? Ik weet er niet veel van maar ik had met object.dat zitten kloten en toen flikkerte hij ook steeds. Reageren
Jarno Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) Ik zal kijken in object.dat Ik heb nu geprobeerd in gewoon SA. Daar crasht het tijdens het laden al Ik heb gekloot met object.dat Nu flikkert me object niet meer. Maar als ik erbij kom dan crasht SA Dit is me regel: ingang, 150.0, 0 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0.0, 0.0, 0.0, none Bewerkt: 10 september 2005 door Jarno Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.