the master gamer Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 heej, ik weet niet hoe je die country suit en van de politie en de ambulance enz. moet krijgen. kan je ze vinden ergens of ik heb ergens gelezen dat je je met je vriendinnen 100 % moet halen. maar alvast bedankt Reageren
Kraay Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Die speciale suits kun je krijgen als je 100% met vriendinnne hebt info over vriendinnen Bewerkt: 8 september 2005 door kraay Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Ik snap niet wat je bedoelt weet je niet waar die vriendinne zijn ofso bijv. die vriendin bij het politiebureau in EL QUEBRADOS als je met haar 100% hebt krijg je een politiepak hetselfde geldt voor andere vriendinne Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 hetselfde geldt voor andere vriendinne Krijg je dan ook een politiepak ofzo? Ik dacht het niet.Maar klik maar op de link die Kraay gegeven heeft. Reageren
Flame^ Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) hetselfde geldt voor andere vriendinne Krijg je dan ook een politiepak ofzo? Ik dacht het niet.Maar klik maar op de link die Kraay gegeven heeft. Ja, wanneer je 100% hebt met Barbara krijg je het politiepak. Maar dit pak heeft weinig nut, je kan er dus niet Area 69 in zonder sterren te krijgen, etc. Het politiepak ziet er zo uit: Bewerkt: 9 september 2005 door Big Smoke Reageren
Giorgo Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Ik d8 het wel als je met Barbara 100% haalt krijg je Police outfit de link van Kraay is de beste die er is daar staat alles via dat moet je het maar doen. @BigSmoke man jij bent snel Bewerkt: 9 september 2005 door Giorgo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.