Jump to content

tag 14-15

Recommended Posts

Geplaatst:

tag_14.jpg

volgens mij is deze het zelfde als deze ik kan namelijk anders 1 van de 2 niet vinden kan iemand mijn helpen?

Ik kan echt nummer 15 niet vinden

tag_15.jpg

Geplaatst:

Er zijn er twee en ze zitten inderdaad vlak bij elkaar. Kijk goed op de plaatjes, naar de muur enzo dan weet je op wat voor schtergrond de tag moet zitten. Kijk ook eens omhoog, soms zitten de tags wat hoger en dan moet je op een gebouw zien te komen.

Geplaatst: (bewerkt)

Yo, Check anders ff de walktrough.

Of heb je dat al gedaan? :bonk:

Anders moet je maar een Guide downloaden ofzo :'D

Greettzzz

GTA Gangster

EDIT: Stino was me voor :-(:bonk:

Bewerkt: door GTA Gangster
Geplaatst:

Samson,

Je hebt inderdaad gelijk, beide screenshots zijn van tag 15.. :$ (oeps)

Op de overzicht-map van de tags in de walkthrough staat tag 14 wel op de juiste plek aangegeven. Het is 1 blok naar het noorden, op de zijkant van een huis, achter een lage heg. Moet wel te vinden zijn denk ik.

De walkthrough moet nog verhuist worden naar de nieuwe server, dus onderhoud aan de walkthough is op dit moment helaas niet mogelijk. We zullen dit meenemen met de volgende wijzigingen van de walkthough.

Bedankt voor de oplettendheid, en de melding.. _O_

Dan heb ik nog iets anders de tag die bij 13 staat is van 14 ;) kan nu alleen 13 niet vinden

EDIT:

64 en 65 zijn ook het zelfde

Bewerkt: door samson
  • 2 weken later...
Geplaatst:

sorry ben een tijdje weg geweest.

Maar kan tag 9 niet vinden :?

Heb het plaatje wel gezien alleen kon hem nier niet nar toe linken

Groetjes Samson

Geplaatst:
Yo, Check anders ff de walktrough.

Of heb je dat al gedaan? :bonk:

Anders moet je maar een Guide downloaden ofzo :'D

Greettzzz

GTA Gangster

EDIT: Stino was me voor :-(:bonk:

kijk anders maar op deze site: (http://gtadomain.gtagaming.com/tagmap.html)deze link is hetzelfde als die van www.gtagames.nl of dezelfde tagmap de nummer zijn gelijk. als je de cursor van de muis erbij houd zie je waarhij zit.. je kan er trouwens o0wk op klikken! ruurd

Tagmap

kijk anders maar op deze site: (http://gtadomain.gtagaming.com/tagmap.html)deze link is hetzelfde als die van www.gtagames.nl of dezelfde tagmap de nummer zijn gelijk. als je de cursor van de muis erbij houd zie je waarhij zit.. je kan er trouwens o0wk op klikken! ruurd

Tagmap

Geen reclame maken voor andere GTA sites!

@ samson: zie bijlage voor tag 9.

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

Tagmap

sorriej ik ben net nieuw en wou de regels niet schenden hoor..

Tagmap

sorriej ik ben net nieuw en wou de regels niet schenden hoor..

Je kan nog altijd de edit-knop gebruiken. ;):)

Bewerkt: door Dizzee

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...