samson Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 volgens mij is deze het zelfde als deze ik kan namelijk anders 1 van de 2 niet vinden kan iemand mijn helpen? Ik kan echt nummer 15 niet vinden Reageren
Imperator Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Er zijn er twee en ze zitten inderdaad vlak bij elkaar. Kijk goed op de plaatjes, naar de muur enzo dan weet je op wat voor schtergrond de tag moet zitten. Kijk ook eens omhoog, soms zitten de tags wat hoger en dan moet je op een gebouw zien te komen. Reageren
samson Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Heb gezocht maar kan hem nog niet vinden Reageren
Stino Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Heb gezocht maar kan hem nog niet vinden Hier is een map met alle locaties van alle sprays: Klik hier voor de map met sprays! Bewerkt: 8 september 2005 door Stino Reageren
GTA Gangster Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Yo, Check anders ff de walktrough. Of heb je dat al gedaan? Anders moet je maar een Guide downloaden ofzo :'D Greettzzz GTA Gangster EDIT: Stino was me voor Bewerkt: 8 september 2005 door GTA Gangster Reageren
samson Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Jullie zijn wel de slimsten he plaatje komt van die site af En daar komt bij ik kan niet downloaden Reageren
PatrickW Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Samson, Je hebt inderdaad gelijk, beide screenshots zijn van tag 15.. :$ (oeps) Op de overzicht-map van de tags in de walkthrough staat tag 14 wel op de juiste plek aangegeven. Het is 1 blok naar het noorden, op de zijkant van een huis, achter een lage heg. Moet wel te vinden zijn denk ik. De walkthrough moet nog verhuist worden naar de nieuwe server, dus onderhoud aan de walkthough is op dit moment helaas niet mogelijk. We zullen dit meenemen met de volgende wijzigingen van de walkthough. Bedankt voor de oplettendheid, en de melding.. Reageren
samson Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Geen probleem ik had al zoiets verwacht leuk dat ik heb kunnen helpen Groetjes Samson Reageren
samson Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Dan heb ik nog iets anders de tag die bij 13 staat is van 14 kan nu alleen 13 niet vinden EDIT: 64 en 65 zijn ook het zelfde Bewerkt: 9 september 2005 door samson Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Inderdaad, wederom bedankt voor de feedback tag 13: tag 64: Reageren
samson Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 sorry ben een tijdje weg geweest. Maar kan tag 9 niet vinden Heb het plaatje wel gezien alleen kon hem nier niet nar toe linken Groetjes Samson Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Yo, Check anders ff de walktrough.Of heb je dat al gedaan? Anders moet je maar een Guide downloaden ofzo :'D Greettzzz GTA Gangster EDIT: Stino was me voor kijk anders maar op deze site: (http://gtadomain.gtagaming.com/tagmap.html)deze link is hetzelfde als die van www.gtagames.nl of dezelfde tagmap de nummer zijn gelijk. als je de cursor van de muis erbij houd zie je waarhij zit.. je kan er trouwens o0wk op klikken! ruurd Tagmap Reageren
Gunslinger Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) kijk anders maar op deze site: (http://gtadomain.gtagaming.com/tagmap.html)deze link is hetzelfde als die van www.gtagames.nl of dezelfde tagmap de nummer zijn gelijk. als je de cursor van de muis erbij houd zie je waarhij zit.. je kan er trouwens o0wk op klikken! ruurdTagmap Geen reclame maken voor andere GTA sites! @ samson: zie bijlage voor tag 9. Bewerkt: 24 september 2005 door Gunslinger Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 kijk anders maar op deze site: (http://gtadomain.gtagaming.com/tagmap.html)deze link is hetzelfde als die van www.gtagames.nl of dezelfde tagmap de nummer zijn gelijk. als je de cursor van de muis erbij houd zie je waarhij zit.. je kan er trouwens o0wk op klikken! ruurdTagmap Geen reclame maken voor andere GTA sites! @ samson: zie bijlage voor tag 9. sorriej ik ben net nieuw en wou de regels niet schenden hoor.. Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) kijk anders maar op deze site: (http://gtadomain.gtagaming.com/tagmap.html)deze link is hetzelfde als die van www.gtagames.nl of dezelfde tagmap de nummer zijn gelijk. als je de cursor van de muis erbij houd zie je waarhij zit.. je kan er trouwens o0wk op klikken! ruurdTagmap Geen reclame maken voor andere GTA sites! @ samson: zie bijlage voor tag 9. sorriej ik ben net nieuw en wou de regels niet schenden hoor.. Je kan nog altijd de edit-knop gebruiken. Bewerkt: 24 september 2005 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.