Jump to content

tag 14-15

Recommended Posts

• 2 weken later...
Geplaatst:

weet iemand waar de plaatsen van de tags beschreven worden?? want ik wil weten waar ze zitten maar de walkthrough doet t nog niet....

weet iemand wanneer deze t weer gaat doen trouwenss?? :?

Geplaatst:

Als je er echt niet uit komt wil ik het wel voor je doen! Zet je ''goede'' save game op deze link: Klik hier en dan haal ik ze zo voor je! Maar je kunt he zelf o0wk proberen!

Geplaatst: (bewerkt)

jaa ik zou t best zelf wille proberen... maar door ze allemaal te gaan zoeken is n beetje veel werk tog?? :D maar ik heb GTA op de ps2 heh, dus mn save op de site zetten word moeilijk ;)

weet iemand wrom de walkthroug t niet doet, en hoelang het nog duurt voordat ie t weer gaat doen?? :N

Bewerkt: door grote-gta-fan
Geplaatst:
jaa ik zou t best zelf wille proberen... maar door ze allemaal te gaan zoeken is n beetje veel werk tog?? :D maar ik heb GTA op de ps2 heh, dus mn save op de site zetten word moeilijk ;)

weet iemand wrom de walkthroug t niet doet, en hoelang het nog duurt voordat ie t weer gaat doen?? :N

Tjah dan wordt het wel heel moeilijk;) :D

Geplaatst: (bewerkt)
Hier is een map met de locaties

Het heeft mij ook flink geholpen

veel suc6  :cya:

:bier:

Je mag niet niet reclame maken voor andere sites dan gtagames.nl! maar ik heb een betere link.. maar die mag neit gebruikt worden.. ik geef wel een screenshot van tag 8 (Tag 8 )

En hier komt tag 9: Tag 9

Suc6 moge dit helpen :'D

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Hier is een map met de locaties

Het heeft mij ook flink geholpen

veel suc6  :cya:

:bier:

Je mag niet niet reclame maken voor andere sites dan gtagames.nl! maar ik heb een betere link.. maar die mag neit gebruikt worden.. ik geef wel een screenshot van tag 8 (Tag 8 )

En hier komt tag 9: Tag 9

Suc6 moge dit helpen :'D

Dit is toch geen link naar een andere site?? :?

het is gewoon een map met de tags locaties :bonk:

Geplaatst:

Maar lees de regels !

Vanaf nu mogen links als het niet voor je eigen nut is, dus links zijn toegestaan.

Dus je mag een GTAsite ofzo posten en andere dingen over SA en Google resultaten.

Maar niets over je eigen site of fora, voor reclame te maken.

Geplaatst:
maar mijn link is gewoon een map :duh:

Je hebt het zelfs met Imageshack gedaan dus waarom doen ze er over :? .

Maar kortom laten we nu beter weer Ontopic gaan en links zijn toegestaan !

Sorry dat ik wat als Moderator overkom maar ik gedraag me als Mod :D

Geplaatst:

Jah wist ik veel.. Ik had een x een andere link van gta site op deze forum gezet.. toen kreeg ik veel reacties dat ik geen reclame voor een andere gta site mocht maken.. daarom geef ik deze reactie sorrie!

Ruurd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...