Jump to content

een paar nieuwe ee's

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een paar nieuwe easter-eggs ondekt.

ten eerste een vrachtwagen waarop in kleurige letters staat: LSD, wat voor Los Santos Delivery blijkt te staan, maarja dit is natuurlijk nogal dubbelzinnig. :schater:

(foto komt zsm)

en in de 24-7 heb ik twee nieuwe ee's ontdekt: er staat ergens in de schappen 'ijs' van The Cherry Popper Ice Cream uit Vice City. van deze 'ijsjes' wordt je vast heel vrolijk! :schater:

En ook staat er in de 24-7 een doos waar met bruine letters 'dump' op staat. To take a dump is Engels voor poepen en het staat met bruine letters op de doos. dus ik denk dat er iets ranzigs in zit.. :bonk:

(foto komt zsm)

Geplaatst:

Die vrachtwagen lijkt me geen EE. Alleen omdat er een geinge tekst opstaat hoeft 't geen EE te zijn.

Dat van dat ijs is misschien wel een EE, want het is idd een verwijzing naar VC.

Dat van dump is een twijfelgeval, maar ik denk dat 't geen EE is. Dump kan ook gewoon afval betekenen, of rotzooi. En dat die tekst dan bruin is... Dat kan wel naar iets smerigs verwijzen, maar hoeft niet per se poep te zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

1. LSD is drugs, maar of dit expres is gedaan door RockStar weet ik niet..

2. Cherry Poppers was al bekend, is al eerder ondekt door Ice Cold Killa. (klik)

gtasacherrypoppers7bf.th.jpg

3. Heb ik ook zo m'n twijfels over, maar het kan zijn dat je gelijk hebt. :Y

Toch goed gevonden!

jowx :cya:

Bewerkt: door jowx
Geplaatst:

Misschien zijn die ijsjes niet meteen een Easter Egg, maar in ieder geval wel een verwijzing, goed gevonden ;)

En dat van die vrachtwagen, LSD is zoals al gezegd werd Drugs :sigaar:

dus misschien is dat wel een Easter Egg ;)

Geplaatst:
Misschien zijn die ijsjes niet meteen een Easter Egg, maar in ieder geval wel een verwijzing, goed gevonden ;)

Een verwijzing is ook een Easter Egg:

Wat is een Easter Egg?

Een Easter Egg is een geintje of een verwijzing naar iets wat in het verleden gebeurd is, geprogrameerd door de makers van het spel. Ze hebben de naam 'Easter Eggs' omdat je, net als paaseieren, goed ernaar moet zoeken om ze te vinden. Easter Eggs kunnen van alles zijn. Plaatjes, Auto's, Monsters, bijna alles is mogelijk.

Bron: De WalkTrough

Cherry poppers zit in VC, die kwam eerder uit dan San Andreas dus is het in het verleden gebeurt, dus een Easter Egg, maar al een tijdje bekand ;)

Geplaatst:

Wat is een Easter Egg?

Een Easter Egg is een geintje of een verwijzing naar iets wat in het verleden gebeurd is, geprogrameerd door de makers van het spel. Ze hebben de naam 'Easter Eggs' omdat je, net als paaseieren, goed ernaar moet zoeken om ze te vinden. Easter Eggs kunnen van alles zijn. Plaatjes, Auto's, Monsters, bijna alles is mogelijk.

Cherry poppers zit in VC, die kwam eerder uit dan San Andreas dus is het in het verleden gebeurt, dus een Easter Egg, maar al een tijdje bekand ;)

Niet alles wat naar het verleden terugwijst is een Easter Egg, zo is Ken Rosenberg, Jethro, Dwayne... ook toch alemaal geen Easter Eggs?

Van die ijsjes dat zullen best Easter Eggs zijn, maar lang niet alles is een EE.... ;)

Wat is een Easter Egg?

Niet alles wat naar het verleden terugwijst is een Easter Egg, zo is Ken Rosenberg, Jethro, Dwayne... ook toch alemaal geen Easter Eggs?

Van die ijsjes dat zullen best Easter Eggs zijn, maar lang niet alles is een EE.... ;)

Er staat verwijzing naar iets, jij hebt het over mensen, dan praat je over ''iemand'' en niet over ''iets''

En ik zeg ook niet dat alles een Easter Egg is, maar dit wel :'D

Bewerkt: door jowx
Er staat verwijzing naar iets, jij hebt het over mensen, dan praat je over ''iemand'' en niet over ''iets''

En ik zeg ook niet dat alles een Easter Egg is, maar dit wel  :'D

jowx  :cya:

............okey :puh:

Laten we maar weer Ontopic gaan voordat we 17 pagina's lulverhalen hebben :D

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man

Goed gevonden ! Die ijsjes waren misschien al bekent maar toch :klap: en LSD zou toeval kunnen zijn maar ik denk OOK dat het een easter-egg is nogmaals :klap: cya :cya:

Bewerkt: door gtafan1221
Geplaatst:
Goed gevonden ! Die ijsjes waren misschien al bekent maar toch :klap: en LSD zou toeval kunnen zijn maar ik denk OOK dat het een easter-egg is nogmaals :klap: cya :cya:

Dat van die ijsjes was nog niet bekend ;)

Wel over zo'n soort gelijk gedoe, over pizzadozen :Y

Geplaatst:
Zo ken ik er nog wel 1: in de sexshop in LV ligt in de schappen hamsterlove

is dat soms een verwijzing naar iets? :duh:

Geplaatst:

Nee, dat is gewoon iets zieks, Het is een Seksshop, dus dan kan je waarschijnlijk al bedenken waar "Hamster Love" vandaan komt :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...