iLoveGta Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 hey , gaat de volgende gta die op de ps3 uitkomt ok op psp uitkomen want ik ga de psp mss kope da is gemakkelijk ge kunt da overal meenemen... Reageren
Jowx Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 hey ,gaat de volgende gta die op de ps3 uitkomt ok op psp uitkomen want ik ga de psp mss kope da is gemakkelijk ge kunt da overal meenemen... Dat zou goed kunnen maar daarover is nog niks bekend gemaakt.. jowx Reageren
Ikkes Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Gta Gamesik verwacht dat dat wel zal gebeuren. maar eerst zal R* oude gta's ombouween tot PSP games(denk ik) voor meer info kijk even op Gta Games daar staat bij news een berichtje. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Ik denk dat het nu nog moeilijk te zeggen is wat de toekomst van GTA op de PSP is. Ik denk dat zelfs Rockstar daar moeite mee zal hebben. Stel nou dat GTA LCS qua verkoop tegen zal vallen... (Ik zeg: STEL nou... ) Dan zou het natuurlijk kunnen dat Rockstar de PSP vaarwel zegt. Ofterwijl: we weten nog niet of GTA op de PSP wel een succes wordt, en als het dat niet wordt, komt er misschien geen nieuwe GTA voor de PSP. Als het een echte blockbuster wordt, krijgt Rockstar misschien wel zin om een hele nieuwe stad of staat te maken voor de PSP versie. We kunnen het gewoonweg nog niet weten... Bewerkt: 8 september 2005 door Gunslinger Reageren
Pitbull Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 ik wil geen admin of moderator lijken, maar moet dit topic niet bij Upcoming GTA? Reageren
iLoveGta Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 ik hoop dat gta op de psp uitkomt omdat ik een psp ga kopen als hij wat minder kost want nu kost ie wel heel veel (€250 )en de gta spellen zijn mijn lievelingspellen ofzo in die genre toch... :'D Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Dan zal je toch nog even mogen wachten, maar volgens mij kost-ie na 2 maanden nog maar €150 ofzo... En GTA PSP kost hoogstwaarschijnlijk rond de €50. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ik heb juist een e-mail gehad en dat was over gta liberty stories voor de psp en die komt ui op 25/10/05 en hier is de site : http://www.rockstargames.com/libertycityst...es/gta_lcs.html Reageren
P-Jamma Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Op de Homepage staat ook nog wat meer info over de release van het hele gedoe Reageren
Mania-92 Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Geplaatst: 11 september 2005 Ik denk niet dat de nieuwe gta op de psp komt lijkt me niet dat de psp dat aankan. Ik dan dat ze weer iets voor de psp zullen maken in de trant van lcs. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 De PC is veel sterker dan de PSP dus kunnen ze niet het zelfde spel erop uitbrengen. De nieuwe GTA word nog veel groter dan SA (denk ik ) Dus dat kan de PSP nooit aan. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 dus wat zou ik kopen de psp of de ps3 , maar wat is de kostprijs van de ps3??? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 dus wat zou ik kopen de psp of de ps3 , maar wat is de kostprijs van de ps3??? Volgens mij is de richtprijs nog niet bekend. Maar als ik jou was zou ik op de PS3 wachten, die kan zeker wel meer dan de PSP . Reageren
Gunslinger Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) dus wat zou ik kopen de psp of de ps3 , maar wat is de kostprijs van de ps3??? Volgens mij is de richtprijs nog niet bekend. Maar als ik jou was zou ik op de PS3 wachten, die kan zeker wel meer dan de PSP . Ik zou ook wachten op de PS3. De PSP kost 250 euro, en Sony gaat echt niet meer dan 350 euro vragen voor de PS3. Dat denk ik tenminste. (doen ze dat toch, dan stuur ik Sony een gezellige brief om mijn beklag te doen) Voor die (hooguit denk ik) 100 euro extra heb je echt zo veel meer... Ik zeg niet dat de PSP het kopen niet waard is, maar als je zou willen kiezen tussen de PSP en de PS3 zou ik zeker voor de laatste gaan. Bewerkt: 13 september 2005 door Gunslinger Reageren
Ironfist Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Laten we er even rekening mee houden, dat de kans dat er een volgende GTA uitkomt, niet erg groot is. Ik heb het nieuws ook wel gezien, maar R* wil geen uitmelker zijn, zeker geen developer van die omvang. Ik weet dat de PS3 in staat zou zijn om het beste te genereren voor GTA, honderden mensen tegelijk in beeld met een goede AI, allemaal mogelijk.. Maar of ie er komt is nog lang niet bekend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.