Mazzeltje Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Reken er maar echt niet op dat de GTA op de PS3 ook op de PSP uitkomt. De PS3 is veel en veel sterker dan de PSP. En ook al komt die GTA op de PSP dan is het beeld wel heel erg slecht en is het spel veel kleiner. De PS3 gebruikt Blua Ray schijfjes dacht ik waar wel 40GB op kan. Op de UMD schijfjes van de PSP kan volgens mij maar 4GB. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) Laten we er even rekening mee houden, dat de kans dat er een volgende GTA uitkomt, niet erg groot is. Ik heb het nieuws ook wel gezien, maar R* wil geen uitmelker zijn, zeker geen developer van die omvang. Ik weet dat de PS3 in staat zou zijn om het beste te genereren voor GTA, honderden mensen tegelijk in beeld met een goede AI, allemaal mogelijk.. Maar of ie er komt is nog lang niet bekend Bedoel je geen nieuwe GTA meer voor de PSP of gewoon weg helemaal geen GTA meer? Ik las dit op Gamer.nl: Verrassing: GTA gaat naar de PS3!Dat meldt het officiële Amerikaanse PlayStation 2 magazine in ieder geval. Volgens hen heeft Rockstar vorige maand een development kit gekregen en zijn ze op dit moment hard bezig met het ontwikkelen van een nieuwe engine voor de veelbesproken successerie. Van dit nieuws staat natuurlijk niemand te kijken, maar de vraag blijft natuurlijk wel wannéér de game uit zal komen. Volgens Eurogamer zou oktober volgend jaar al mogelijk zijn, gezien de snelle ontwikkeling van de PSP-game: GTA: Liberty City Stories. Bewerkt: 13 september 2005 door Gunslinger Reageren
Ironfist Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ik bedoel voor psp, maar ook een beetje voor PS3 . Nieuws lezen doe ik namelijk niet zo vaak op gamesites, en ik zou nog altijd niet zeggen of het een nieuwe GTA wordt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.