Gam0r Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Ik krijg GTA SA niet meer opgestart terwijl het gister nog wel lukte... Ik dubbel klik op het icoontje(ik heb al meerdere gebrobeerd) dan krijg ik 2 sec een zandloopertje en dan doet hij niks meer.. nou hoorde ik dat er een bug zit in Mad Dog's Crib en laat ik hem daar nou net gesaved hebben.. Kan dit waar zijn? Kan iemand mij helpen?? Greetz Gam0r..! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Als je in Mad Dog's Crib saved kun je niet meer basketballen. Dat is volgens mij het enige effect. 1. Maar om er zeker van te zijn: Ga naar Mijn Documenten, GTA San Andreas User Files, en verplaats je savegames (eindigen op .b) naar een andere map. Als het aan de savegames ligt, zou SA het nu weer moeten doen. Als hij het nog niet doet, moet je niet vergeten de savegames weer terug te zetten. 2. Ook kun je proberen om gta_sa.set te verwijderen (staat in GTA San Andreas User Files). Dan worden alle instellingen weer terug gezet naar standaard. 3. Wat je ook nog kunt doen is GTA opstarten via gta_sa in de map van GTA SA zelf. Deze vind je onder Deze Computer, Lokaal station (C:), Program Files, Rockstar Games , en dan GTA San Andreas. Misschien werkt het dan wel, omdat dat geen snelkoppeling is. Ik hoop dat 1 van bovenstaande aanwijzingen helpt. Anders moet je SA misschien opnieuw op je computer zetten. Dat zou ook geen groot probleem zijn denk ik. Bewerkt: 8 september 2005 door Gunslinger Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Ik heb precies het zelfde probleem :S Ik speelde gister nog gewoon GTA en nu wil ik hem spelen en dan doet hij het niet. Maar ik heb niet in dat huis gesaved. Waar kan dit aan liggen? Reageren
Godrax Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Kan het zijn dat je misschien een no-cd crack gebruikt. Of dat er 2 gta_sa.exe's op je pc staan? Dat kan ook het probleem zijn. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Mijn GTA is niet illigaal dus ik gebruik geen No-Cd Crack Reageren
Gam0r Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 bedakt guys het lag aan die set dingens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.