Gunslinger Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Op Gamer.nl las is dat er een PSP Emulator komt voor de PC en XBox, genaamd SPemu. Ik weet niet precies hoe je die spellen dan kan spelen, maar volgens mij kun je ze gewoon downloaden en dan spelen. Waarschijnlijk kun je er geen commerciële games op draaien, want dan is 't volgens mij illegaal. De release staat op 1 oktober, en later deze week worden screenshots verwacht. Je kunt het hele artikel hier nalezen. Ik ben benieuwd wat het gaat worden! P.S. Dit lijkt me volledig legaal, het staat op een goede gamessite, en ik weet zeker dat ze bij Gamer.nl geen illegale zooi gaan promoten. Bewerkt: 8 september 2005 door Gunslinger
GTA Fanaat Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Zo iets is niet illigaal nee want er bestaan ook emulators van de PS2 en xbox zodat je de spellen van die 2 spel computers op de PC kan spelen. En dat is ook niet illigaal had ik een keer gelezen. Maar het lijkt me wel cool als hij uitkomt dan kan je gewoon GTA LCS spelen op de PC Maar dat van 1 october dan komt er alleen nog maar de beta versie uit van de Emulator. Bewerkt: 9 september 2005 door Ronnie1987
W3sl3y Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Dit lijkt me wel illegaal want Sony lijd hier dik verlies onder. GTA Liberty Stories op de pc
Gunslinger Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Dit lijkt me wel illegaal want Sony lijd hier dik verlies onder.GTA Liberty Stories op de pc Nee, je kunt er geen commerciële games op spelen. Geen games waar je voor moet dokken. Dus de verkoop van games voor de PSP zal er niet van naar beneden gaan, gelukkig.
W3sl3y Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ohh dus er komen spellen voor uit die alleen op de emulator kunnen gespeeld worden. Dus geen Liberty Stories op de pc
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 (bewerkt) je kan wel van die games downloaden van PSP en spelen op PC zelf GTA LS wel illigaal dan Bewerkt: 12 september 2005 door AmsterdamBoy
Joriz Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Sorry maar als je de forum regels effe had gelezen kom je er achter dat het niet bepaald legaal hier is om over illegale dingen te praten. de PSP is echt het kopen waard en LCS ook. NOTE: Emulators werken toch niet! En zeker niet met GTA!
Recommended Posts