PizzaTonno Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 euhm ik heb dus met 3ds max een gebouwtje gemaakt.. met lekker veel plaatjes erop maja leuk en aardig.. dan ga ik naar z-modeler om te de plaatjes toe te voegen aan de dff en x bestand.. all1 dan zijn alle namen van die plaatjes allemaal hetzelfde zo dus: inplaats van wat sketchup deed al de plaatjes in de bolletjes weergeven doet 3ds max dat niet.. dus zo weet ik nooit welk plaatje bij welke material hoord.. hoe kan ik zorgen dat de namen of de kleuren al te zien zijn in z-modeler van mijn gebouw zodat ik alles makkelijk kan toevoegen..? danke sehr martijn. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Dus je hebt je model gemaakt in 3DS max, en je hebt daar getextuurt ? Als je de 3DS importeert zorg er dan voor dat de textures in dezelfde map zitten, dan worden de textures automatische geladen, En dan blijft het hetzelfde als sketchup. Als je goed oplet zijn de Namen wel verschillend , Je ziet bijvoorbeeld niet 2 keer default01 staan. Op elk van hen staat een van jou textures gesaved als het goed is, dus hoef je ze niet een voor 1 toe te voegen Als je een model importeert hoef je eigenlijk niet in dat venster te komen, aangezien alles al op de 3DS geschreven staat. ik hoop dat ik duidelijk ben geweest ----- Grs Bradley H. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 thx duidelijker kan neit (Y) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.