Jump to content

Key to Her Heart

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik volg haar tot haar huis. Schiet de man met de dildo dood en ga naar binnen. Ik moet haar dan slaan, maar dat lukt nooit. die Excitement meter loopt zo snel leeg...

Hoe doen jullie deze missie?

Geplaatst:

Met de Hot Cofee mod in gebruik krijg je zulke scenes te zien, ik zou de Hot Cofee Mod verwijderen en dan de missie nog eens doen, want dan moet je dat met die "Excitement" meter niet meer doen. Want het is niet origineel van de missie dat je het zo moet doen..

Geplaatst:

Ik heb die mod thans niet. Ik heb zelfs die update/patch gedaan die op de Rockstar website stond. En daarmee werd de hot coffee mod zobiezo verwijderd. Snap dus niet dat dit kan. K verschoot al effe doen zij CJ opeens begon te... Dit was thans de eerste sex scène die ik ben tegengekomen...

Zal het toch dan maar zo meoten proberen. Of hoe kan ik te weten komen of ik toch die mod heb, en hoe kan ik deze dan verwijderen?

greetz

Geplaatst:

Raar zeg, er was echter al eens eerder een lid op het forum die dit probleem had...

misschien ligt het aan de patch?

Je kunt ook altijd nog HIER een SaveGame aanvragen

Geplaatst:

Als je die man hebt doodgeschotenn krijg je normaal een cutscène te zien dat het huis bibbert en dat CJ zoiets zegt van "remember, nice guys finish last" ofzo.Daarna krijg je de melding dat Millie nu je vriendin is, en dan is het Mission Passed.

Maar dat is misschien anders aan de PC versie.

Geplaatst:

Als ik de man heb doodgeschoten, moet ik het huis binnengaan. Ik krijg dan de 'sex' scène en moet dan dus spanken. Zal eens opnieuw installeren en de patch nog een gebruiken.

greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...