Darth Vader Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 ik weet niet wat ik moet doen ik heb al in de wt gekeken maar er word niet aangegeven wat ik moet doen kan iemand helpen Reageren
Jowx Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 ik weet niet wat ik moet doen ik heb al in de wt gekeken maar er word niet aangegeven wat ik moet doen kan iemand helpen Hoezo wordt het niet aangegeven dan Tijdens deze missie heeft Cesar je hulp nodig, ook zijn buurt is overgenomen.verzamel wat gangmembers en rijd naar Unity Stations om naar de gangmembers van Cesar te ontmoeten. Dit is een lastige missie, dus zorg voor een goed wapen met veel ammo en body armor. kijk naar je radar daar kun je de vijand zien, af en toe heeft Cesar wat aanwijzingen waar je naar toe moet. Blijft dicht bij Cesar als je in de steeg Vagos aan het uitmoorden bent. Sunny schiet met een bazooka de Vagos auto kapot, dat ruimt op. Maar je moet nog wel een aantal Vagos vermoorden. Zodra je de steeg uit bent zie je een ganghuis, met een gangmember die raketten afvuurt. Maak hem dus als eerst dood, en daarna de andere gangmembers. Na de missie bedankt Cesar je voor het helpen, en maak je je klaar voor de laaste missie. jowx Reageren
Darth Vader Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 ooh sorry ik heb nooit gangmembers genomen Reageren
cassie25 Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 hoe neem je die gangmembers mee want ik krijg ze niet mee weet iemand hoe ik ze mee moet krijgen?? Reageren
.Levi. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 hoe neem je die gangmembers mee want ik krijg ze niet mee weet iemand hoe ik ze mee moet krijgen?? Over hoe je gangmembers moet meenemen zijn letterlijk tientallen topics over gemaakt. Je kunt ze vinden met de zoekfunctie, door bijvoorbeeld: Gangmembers in te tikken. Kijk eens hier. Reageren
StrawberryNeo Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 als je het met de PS2 speelt dan is het op een gang knakkertje richten en dan omhoog met de pijltjes drukken en dan volgt ie je wel [Edit door .Levi.: Ik had het antwoord al gegeven in mijn post. Ik verwijs hem naar een link.] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.