dragonfire Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 is die al uit? ik kan nergens een topic vinden waar ik ooit in gepost heb, die is verdwenen?? dus is die al uit, of is er een beta, of whatever? ik kan namelijk niet w8en Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Hij is bijna klaar. Heb ondertussen de beta versie liggen ervan. De kleine foutjes moeten er nog uit Reageren
W3sl3y Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Hij is bijna klaar. Heb ondertussen de beta versie liggen ervan. De kleine foutjes moeten er nog uit Is die goed Exabyte? Welke is beter 1 of 2? (kan het antwoord eigelijk al voorspellen ) Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 2 Natuurlijk. Ik kan je zeggen dat de n00bmode binnen enkele dagen uitkomt. Reageren
Crifox Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Top, word echt supercool Verder denk ik dat er wel een nieuws topicje komt op gtagmes/gtamodding.gtagames.nl toch ? Reageren
dragonfire Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Waarom geen Beta-Release maken, dan kunnen we meehelpen bugs vinden, en dan maak je een heleboel mensen blij Reageren
Wauzie Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Die is er toch, versie 1? Vandaag of morgen zal hij wel gereleased worden als alles meezit . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.