The Big Ear Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Hallo iedereen dit is mijn eerste berricht dus ik weet niet of ik het allemaal goed doet ik weet nog niet hoe alles moet. M'n vraag is hoe kom je aan de Androma???, en ik heb SA voor de PC.
Flame^ Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Hallo iedereen dit is mijn eerste berricht dus ik weet niet of ik het allemaal goed doet ik weet nog niet hoe alles moet.M'n vraag is hoe kom je aan de Androma???, en ik heb SA voor de PC. Dit is niet mogelijk zonder cheats/mods. Op de kan je de Andromada alleen maar spawnen met een mod . Waarschijnlijk kan je hem wel spawnen met de Noob Mode die in de Download Database van gtagames staat . Je kan de volgende keer ook beter de Zoekfunctie gebruiken, je had het antwoord waarschijnlijk daarmee wel gevonden . Bewerkt: 9 september 2005 door Big Smoke
W3sl3y Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Welkom op het forum. Je had ook in de walktrough kunnen kijken van www.gtagames.nl. Als je daar bij vehicles kijkt zie je ook dat de Androma nergens te vinden is. Wel kom je hem tegen in de missie 'stow away' (verbeter me als dit fout is) Veel plezier op het forum.
the master gamer Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 ook welkom trouwens, ik wou nog even toevoegen dat de walkthrough het op dit moment het niet doet maar waarschijnlijk word het snel weer verholpen.
Ewoud Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 ook welkom trouwens, ik wou nog even toevoegen dat de walkthrough het op dit moment het niet doet maar waarschijnlijk word het snel weer verholpen. Je post dit wel erg over datum. 9 september en 15 september. De noobmode v2 is ook nu uit met veel nieuwe features.
P-Jamma Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Wat is : Androma? Als je even in de Walktrough kijkt, kun je zien dat het een voertuig is Alleen moet je wel even wachten want de Walktrough doet het op dit moment niet, maar dit is binnenkort weer over
Stefan Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) kun je de andromada ook met cheats krijgen want ik instaleer liever geen mod ik mod alleen maar bij VC. SA hou ik liever Mod vrij Bewerkt: 18 september 2005 door Stefan
Typhoon Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 nee je kan hem niet me cheats krijgen, en mods zijn niet gevaarlijk ofzo, gewoon ff backup maken van SA
Johan O. Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 kun je de andromada ook met cheats krijgen want ik instaleer liever geen modik mod alleen maar bij VC. SA hou ik liever Mod vrij hij is trouwens te krijgen met een carspawner en geen mod gewoon een trainer
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 kun je de andromada ook met cheats krijgen want ik instaleer liever geen modik mod alleen maar bij VC. SA hou ik liever Mod vrij hij is trouwens te krijgen met een carspawner en geen mod gewoon een trainer Dat is toch ook een mod? Je hebt maar 2 keuzes(of 3) 1)cheats 2)mods 3)cheatvrij/modvrij
Achille Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 wuhahaha is dat die missie van dat je door de corolla moet vliegen en die vliegtuig overnemen?
Fireman Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 kun je de andromada ook met cheats krijgen want ik instaleer liever geen modik mod alleen maar bij VC. SA hou ik liever Mod vrij hij is trouwens te krijgen met een carspawner en geen mod gewoon een trainer Dat is toch ook een mod? Je hebt maar 2 keuzes(of 3) 1)cheats 2)mods 3)cheatvrij/modvrij Trainer hoort meer bij cheats dan bij mods, anyway als je een andere oma wilt moet je er een adopteren ofzo...... Ik vind de andromoda eigenlijk niet zo interresant + hij is kleiner als de at-400.
Mazzeltje Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Je post dit wel erg over datum. 9 september en 15 september. Dat zijn ook nog maar 6 dagen. 6 dagen is echt niet lang hoor. Ik vind het géén Topic-Bump. Gebruik de zoekfunctie. Hier zijn al tig - topic's over. Slot.
Recommended Posts