GTA Fanaat Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Ik wou net GTA San Andreas doen alleen doet hij het niet Gister deed hij het nog gewoon maar nu doet hij niks meer Ik heb hem net tot 2 keer toe opnieuw geinstalleerd maar nog doet hij niks Alle onnodige zooi wat in die map stond heb ik verwijderd maar er gebeurt niks Wie weet waar dit aan kan liggen? Gr Ronnie, EDIT : Mijn GTA is gewoon legaal Bewerkt: 9 september 2005 door Ronnie1987 Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Check je pc eens op virussen. Als het daar niet aan ligt, kun je hem omruilen (als je 'm nog niet zo lang hebt). Succes! Reageren
Ikkes Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 kan je iets duidleijker zijn. is het dat je alleen zwart beeld krijgt of dat het spel niet opstart met vriendlijke groeten Ikkes Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) Het hele spel start niet meer op Check je pc eens op virussen. Als het daar niet aan ligt, kun je hem omruilen (als je 'm nog niet zo lang hebt). Succes! knipoog.gif Ik heb hem nu al heel lang dus dat kan niet meer en me PC heeft geen virussen want ik heb virus scan EDIT : GTA doet het alweer !! Ik weet niet waar het aan lag Bewerkt: 12 september 2005 door Ronnie1987 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.