Ice Cold Killa Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Het is misschien niet zo speciaal, maar ik heb iets nederlands gevonden in SA Als je goed kijkt zie je "Schrikdraad" ertussen staan, het enige Nederlandse in dit spel. Reageren
Imperator Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Niet heel speciaal inderdaad maar wel leuk gevonden Maar waar is het? ik kan aan het plaatje absoluut niet zien waar het is. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Niet heel speciaal inderdaad maar wel leuk gevonden Maar waar is het? ik kan aan het plaatje absoluut niet zien waar het is. Bij het vliegveld van SF. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 o goed gevonde je bent zeker een easter egg hunter keep up the good work Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Leuk gevonden ik ga straks eens kijken als me GTA het weer doet Reageren
Giorgo Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Heel goed gevonden ik snap niet hoe jij dit vind die hele kleine dingen maargoed ik denk dat ze het ergens hebben uitgeknipt want dit zie je nergens in SA denk ik. Reageren
sim'on Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 amaai dat iemand dat ooit kan zien in het spel Reageren
Jowx Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Grote klasse ICK! Ik zou dat hele bord niet eens gezien hebben jowx Reageren
P-Jamma Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Onze Ijs Koude Moordenaar heeft weer eens wat gevonden! Goed gevonden ICK! Lang ernaar moeten zoeken? Reageren
Silverwing Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Erg goed gevonden, dit was me nog niet opgevallen. Maar dit hoort toch in het EE forum? Dit lijkt me anders wel een EE. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Klopt ik heb het ook gezien Knap werk hoor want de kans is echt klein dat je zoiets vind ( o ja er zijn trouwens 2 van die bordjes bij de andere zie je tegenover je dat huisje met een rode satteliet erboven) Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Goed gevonden IJs Koude Moordenaar(ff na-ape van NTM ) Reageren
Velaro Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Dat iemand zoiets kleins kan vinden ja OOK ik zou het hele bordje misschien niet gezien hebben,nogmaals cya Reageren
Gunslinger Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Dat vind ik nou leuk gedaan van R*. Een Nederlands woord erin stoppen. Ze hebben echt veel inspiratie, die gasten. En ICK, goed gevonden, again. Hoe krijg je het toch voor elkaar... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.