sim'on Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Sorry moest er al een topic over bestaan hier, heb het niet echt gevonden. Maar heeft er iemand wat tips om die motorrijders neer te schieten, er blijven er steeds 2 over Ik heb het hier over een missie van dienen pimp in zijn paars kostummeke in san fiero. Anders heeft Huib nog wat werk voor me (eerder schaam schaam...) :$ Reageren
Barcelona Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 je moet dicht bij een motorrijder blijven en op ctrl klikken en dan heb je dan meteen die pakketje gepakt en dan moet je dit bij de andere rijders doen en dan heb je de missie gehaald. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Probeer dicht achter die jongens te blijven en er op gegeven moment naast te komen. Op CONTROL drukken als je er vlak bij bent en het pakje is van jou. Dan meteen naar de volgende. Met een beetje oefenen hou je nog ruim tijd over zelfs......gun Huib nou ook eens een vrije avond Reageren
-Richard- Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Een tip: Als je op de motor stapt, wacht dan even. De eerste motorrijder zal jouw kant opkomen. Als hij voorbij rijd kun je zo op L1 drukken om het pakje af te pakken. Zie ook de walkthrough Reageren
Giorgo Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Met deze missie is het ook belangrijk dat je voorover gaat hangen dan haal je ze gemakellijker in en steel een motor van die andere kerls want zij rijden nl. met zwaardere motor. Reageren
sim'on Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 bedankt voor de tips, zal ze is uittesten! Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) take this one! stap uit neem een goed wapen en knal ze aan flarde met een sniper van een dak als ze dan wegrijden kom je toch nie te laat want je zit dan al automatisch op de motor zo raakt de auto nie beschadigd en heb je geen last meer van ze ps:gebruik de 1player driveby code Bewerkt: 18 september 2005 door nuke_obelisk Reageren
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Nuke Obelisk laat de Topics toch rusten,je post nu Echt onnuttig,alle antwoorden voor dit topic zijn gegeven Als je zo doordoet zal je waarschijnlijk es een waarschuwing krijgen! (srry als ik wat moderatorachtig overkom,maar ik wil je enkel helpen) Bewerkt: 18 september 2005 door gtagangster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.