::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Ok nieuwe stem topic. Regels: 1.Niet op jezelf stemmen 2.Niet anderen belachelijk maken om hun sig Wie vind jij degene die de mooiste sig heeft? Ik vind Gta Ripper. (Heb ik namelijk gemaakt ) EDIT: zet de sig er wel bij (ik weet dat het wat gekloot is, maar is wel leuker) Bewerkt: 9 september 2005 door ::: Tha Hawk :::
Young_Buck Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Ik vind dat Slimm en levi altijd mooie sigs heeft maar sdie van only-gino is ook mooi
Silverwing Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Waarom een heel nieuw topic? Er staat een Photoshop Art Raten topic in het Sounds, art's & Movies forum..
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Omdat je dan wat meer overzicht krijgt. ALs je een topic hebt moet je eerst zoeken als je een wil zien. Met 2 wordt het makkelijker
Bassie_94 Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 En dit topic zou toch in het Sounds, Movie & Art forum moeten staan..of heb ik dat fout
Flame^ Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Omdat je dan wat meer overzicht krijgt.ALs je een topic hebt moet je eerst zoeken als je een wil zien. Met 2 wordt het makkelijker Ik denk dat het eerder rommeliger wordt als je meerdere topics over hetzelfde onderwerp start. Anders heb je straks meerdere topics over hetzelfde onderwerp. Ik denk niet dat dat veel nut heeft .
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Mooi Wie wil hem verplaatsen? Soory hoor dat ik verkeerd ben
Scott16 Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Moved to Sounds & Art, de rest laat ik aan Slimm over. (Slotje?)
Slimm Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Slotje ja Waarom? Zoals al is gezegd geeft dit veel verwarring, als je wilt stemmen op je favoriete Sig kan je dat doen in het Graphic Contest Closed
Recommended Posts