WWWesleYYY Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 he ik heb net zitten kijken op een website en daar zag ik zo'n beetje het hoesje van gta4 het is een beetje vaag te zien maar het is wel leuk om het nu al te zien. er staat boven aan het hoesje PlayStation 3. dus ik neem aan dat hij uitkomt op de PlayStation 3. als je het plaatje wil bekijken druk dan op de link gta 4 gta 4 daar boven in zie je een google resultaat even op klikken en een beetje uitvergroten dan zie je hem wel iets beter. Groetjes WWWesleYYY Reageren
MarcN Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Het is al zeker dat hij eerst op de Playstation 3 uit komt, en, ik weet haast wel zeker dat dit helemaal niet origineel is. Dit is dikke fake. Er is nog weinig bekend over GTA4. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Volgens mij is dat nog gewoon van GTA San Andreas en niet van Gta 4. Reageren
Crifox Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Dit is zo ontzettend fake, dat het gwoon grappig is Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Op een andere site is een forum met zelfgemaakt gta4 boxart, mischien daarvan... Bewerkt: 14 september 2005 door 007 RoadRunner Reageren
Derki Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Die nieuwe hoes ziet er best leuk uit vind ik. maar wel jammer dat ie in zwartwit is. Reageren
Pjotr Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Dit is eg zo Fake Er is nog maar heel wijnig bekent over GTA 4 en ze zouden waarschijnlijk eerst heel het spel maken voordat ze na gaan denken over een hoesje. Maar hij ziet er best melig uit. Het is zelfs nog niet zeker of het wel GTA 4 word of gwoon GTA SA ofzo... Reageren
Velaro Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 DIKKE FAKE ! Ze weten niet eens of het gta 4 of gta tokio of zo gaat heten dus.....ik denk dat dit gewoon bewerkt is van een gta sa hoesje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.