gangster28 Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 hey een vriend van mij heeft nog een oude pc staan met win 98 plus en nu heeft hij een beetje gaar beeld. en nu is de vraag weet iemand een site waar je drivers kan downloaden. met google kon ik niks vinden Reageren
Gunslinger Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Dan moet je de drivers van de video kaart updaten lijkt me. Je kunt drivers downloaden op de site van het merk van de video kaart, maar als ie echt oud is weet ik niet of er nog drivers voor zijn... Maar gewoon even kijken op de site van het merk. Reageren
gangster28 Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Dan moet je de drivers van de video kaart updaten lijkt me. Je kunt drivers downloaden op de site van het merk van de video kaart, maar als ie echt oud is weet ik niet of er nog drivers voor zijn... Maar gewoon even kijken op de site van het merk. het is een vrij oude pc en het beeld is alleen slecht en dat vind ik best zonde maar ik heb er helemaal geen drivers voor kunnen vinden. Reageren
Ken-D Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Hoe lang heeft jouw vriend die pc al? Anders weet ik uit eigen ervaring dat het beeldscherm dan niet helemaal lekker loopt. Reageren
gangster28 Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Hoe lang heeft jouw vriend die pc al?Anders weet ik uit eigen ervaring dat het beeldscherm dan niet helemaal lekker loopt. een jaar of 6/8 kweet niet zeker zal ff na vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.