Jump to content

welke gta vind jij het leukst?

Welke gta vind jij het leukst?  

156 leden hebben gestemd

1. 1. Welke gta vind jij het leukst?

• 1.gta 1
      2
    • 2.gta london
      0
    • 3.gta 2
      1
    • 4.gta advance
      1
    • 5.gta 3
      3
    • 6.gta VC
      29
    • 7.gta SA
      104
    • 8.Of lijkt gta liberty city stories jou het leukst?
      6

Recommended Posts

• Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ivrh

5

• Gta-killer

2

• WWWesleYYY

2

• Pitbull

2

Geplaatst:

Is er zo'n poll al niet eens geweest? En, als je een poll wilt maken moet je het toch eerst aanvragen?

Geplaatst:

ja dat klopt je moet hem eerst aanvragen aan een modertator en dan als het antwoord positief is mag je hem maken

Geplaatst:
mmmm zal wel?

ja,maar je bent nog nieuw,dus nog niet erg maar je weer het voor de next time ;)

Geplaatst:

Er is geloof ik wel een andere poll geweest aleen die had geloof ik niet SA als keuze,`en om die later pas toe te voegen is oneerlijk.

---

Ik heb op San Andreas gestemt,

nieuwste-beste GTA.

Geplaatst:

Gta VC. Ik heb Gta SA ook. maar wil niet afspelen ik heb een te trage computer. :-( Dus ben aan het sparen voor een nieuwe! :'D Dus Gta VC

Geplaatst:

ik vind gta sa nog steeds het leukst omdat die spel cool en vet is :Y

Geplaatst:

gta vice city, SA is grafisch veel beter en ook groter maar vice is voor mij t meest relax, ik weet ook niet prcies wrm maar dat is gwoon een gevoel :'D :'D

Geplaatst:

ik twijfel tussen sa en vc vc vind ik dat een betere verhaallijn heeft en sa is weer groter

Geplaatst:

gta 3 heeft de beste verhaallijn maar san andreas is de beste vanwege de east coast _O_ ma ik verwacht heel veel liberty stories

• 3 weken later...
Geplaatst:

Gta SA zowiezo ik vond die andere maar saai, zo klein.. GTA 3 ging nog wel maar VC pff echt saai :N SA de Bomb :'D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...