Jump to content

welke gta vind jij het leukst?


WWWesleYYY

Welke gta vind jij het leukst?  

156 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke gta vind jij het leukst?

    • 1.gta 1
      2
    • 2.gta london
      0
    • 3.gta 2
      1
    • 4.gta advance
      1
    • 5.gta 3
      3
    • 6.gta VC
      29
    • 7.gta SA
      104
    • 8.Of lijkt gta liberty city stories jou het leukst?
      6


Recommended Posts

GTA Vice City vind ik tot nu toe veruit de beste GTA, qua muziek en qua sfeer kon geen een andere GTA aan VC tippen, zelfs San Andreas niet. Ik vond de missies bij VC ook erg leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ivrh

    5

  • Gta-killer

    2

  • WWWesleYYY

    2

  • Pitbull

    2

GTA Vice City vind ik tot nu toe veruit de beste GTA, qua muziek en qua sfeer kon geen een andere GTA aan VC tippen, zelfs San Andreas niet. Ik vond de missies bij VC ook erg leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City vind ik tot nu toe veruit de beste GTA, qua muziek en qua sfeer kon geen een andere GTA aan VC tippen, zelfs San Andreas niet. Ik vond de missies bij VC ook erg leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City vind ik tot nu toe veruit de beste GTA, qua muziek en qua sfeer kon geen een andere GTA aan VC tippen, zelfs San Andreas niet. Ik vond de missies bij VC ook erg leuk.

Sorry voor al die berichten, de pagina wilde niet laden dus heb ik meerdere malen op verzenden geklikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor GTA-SA gekozen omdat de nevenactiviteiten (kleding, uitbouwen van wagens, eten, gym, etc...) het spel wat plezanter maakten. Ook het overvliegen van de gebieden was wel leuk om te doen. Ik vond SA realistischer dan de andere GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas.

-De westcoast setting.

-De grote van de omgeving.

-zwemmen en op fietsen door de straat crossen.

-met een straaljager door het landschap vliegen.

-kledingshops

allemaal grote pluspunten wat voor mij San Andreas de beste GTA tot nu toe maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb san andreas gestemd, o.a. vanwege de grootte van het spel. biju vice city was je binnen 1 minuut van de noordkant van het eiland naar zuid. dit ging mij snel vervelen

Link to comment
Delen op andere websites

san andreas, bij vice city is er een heel raar menu, kun je geen kleren kopen of zwemmen. SA is ook groter. GTA lll is gewoon klein en niet zo leuk. Aan de andere verspil ik geen woorden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor Grand Theft Auto SanAndreas 8)

Warom !

1. SanAndreas is groot

2. Veel mensen die van Hiphop houden konden in SanAndreas zich helemaal uitleven 8)

3. SanAndreas had de meeste mogelijk heden !

Mijn top Gta Games !

1. SanAndreas

2. Vice City Stories

3. Liberty City Stories

4. Vice City

5. Gta III

Gta 1 .. Gta london .. Gta II heb ik nooit echt veel gespeeld !

Want toen was er ook driver en dat was toen veel mooier ! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook san andreas.

Ookal is de volgens de meeste de sfeer in Vice City beter (vond ik niet egt), elke nieuwe GTA die uitkomt heeft zoveel nieuwe mogelijkheden, betere graphics en groter landschap dat een oudere GTA er bij mij nooit van zou kunnen winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier mijn top 6:

1. Gta San Andreas

2. Gta VCS

3. Gta 3

4. Gta Vice City

5. Gta LCS

6. Gta 1

Ze zijn allemaal goed, maar toch vind ik San Andreas het beste! De andere Gta's heb ik nooit gespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...